PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: miepie56



miepie56
13-03-11, 13:01
Hallo Allemaal,
Ik ben lichtelijk verslaafd aan Amerika en wil komend najaar naar Florida.
Ik lees al een paar jaar mee op het AllesAmerika forum maar wil iets gerichter zoeken/lezen over Florida.
Meestal doe ik een georganiseerde reis maar wil nu ook zelf dingen gaan zien en doen. Een hele uitdaging in mijn eentje.
Ik zal graag gebruik maken van alle kennis die aanwezig is, helaas weinig zelf kunnen toevoegen omdat dit mijn 1e keer naar dit deel van de US wordt. Ben niet echt een pretparkenfanaat maar houd wel van de natuur en ook relaxen op zijn tijd, shoppen en wat er maar verder op mijn pad komt.
Groetjes,
Marjolein

sonja
13-03-11, 16:35
Hallo Marjolein, welkom op het vrolijke Florida forum. Je zult hier veel informatie kunnen halen. Heb je al een idee waar je wilt verblijven of wil je rond trekken. Dat is vrij eenvoudig in Florida en op die manier zie je veel. Natuurparken genoeg en als je van shoppen houdt dan kun je je hart ophalen. Aan de prachtige Gulfcoast kun je heerlijk relaxen.:smile:

r.teeuwsen
13-03-11, 16:36
Hoi Marjolein,

Welkom op dit informatieve forum, ik zie dat je graag het Florida-virus wilt oplopen;-)
Ach, als je er eenmaal geweest bent, ben je gewoon besmet, maar gelukkig is het een prima virus, je kunt er oud mee worden!!
Ga je in je eentje de reis maken? Lees ik dat goed? Super hoor!!
(ik vindt het altijd super stoer, mensen die gewoon lekker gaan, al is het in hun eentje, echt geweldig!!)
Een vraagje? Heb je je rijbewijs en rij je gewoon in Florida net als ieder ander?? Want een auto is eigenlijk wel een noodzakelijk kwaad :-)
Enne, je komt aan je trekken hoor, genoeg mooie stukken natuur, heerlijke relax mogelijkheden, shoppen kun je tot je erbij neervalt....
Heel veel plezier bij je voorbereidingen, en als je wat wilt weten, vraag gerust!!
Genoeg experts die je op weg willen helpen.

Groetjes, Remco

Hans uit Koekelare
13-03-11, 18:16
Hallo Miepie,

Welkom op het FloridaForum, je zal hier wel alles tegen komen wat je hoort en hoeft te weten over Florida, en als je iets niet vindt, vraag het dan gewoon, er zijn meer dan genoeg ervaringsdeskundigen die je graag zullen helpen.

Grt Hans.

miepie56
14-03-11, 18:45
@Remco,
Ja, ik heb een rijbewijs, heb al eerder in Californie gereden en het voordeel van alleen gaan is dat ik net zo lang kan rondhangen op een mooie plek als ik wil. Ik vind het ook geen probleem om in mijn eentje uit eten te gaan, is zo makkelijk in Amerika, je bent geen bezienswaardigheid zoals in Nederland, vindt men je toch snel "zielig".
Alles staat nog open, geen voorkeur voor gebied tot nu toe.
Dank voor alle welkomstwoorden, erg leuk.
Groetjes,
Marjolein

2theUSA
14-03-11, 21:00
Hoi Marjolein,

Welkom op het forum, wat een stoer plan, alleen door Florida trekken, maar zoals je zegt, je kan de reis precies zo indelen als jij wilt. Om je in te lezen op al wat Florida te bieden heeft, vonden wij het heel nuttig veel reisverslagen te lezen. Je vindt veel informatie en je kan zo je eigen lijst maken wat je wel of niet wil zien en doen.
als je het leuk vindt jpkan je via onderstaande link ons verslag lezen, wij hebben een rondreis gemaakt, van alles gezien en gedaan. het enige park wat wij bezocht hebben is Seaworld.
Veel plezier met plannen maken,
groet Christa