PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Moniquedenhoedt



moniquedenhoedt
08-03-11, 19:13
Deze zomer ga ik met mijn 2 zoons van 14 en 16 jaar, 18 dagen rondtrekken met de auto door Florida. We vliegen via Detroit naar Orlando, waar we als eerste de parken willen bezoeken. Vervolgens door naar St. Augustine, Amelia Island, Wakulla springs, Crystal river, St. Peterburg, Naples, Key West en vanaf Miami weer terug naar Nederland.

Het is voor ons de eerste keer dat wij naar Florida gaan en vind het eigenlijk best wel heel spannend om deze reis alleen met mijn 2 kids te gaan maken. Ik heb mij op dit forum aangemeld om ook hier zoveel mogelijke informatie te halen. Als iemand nog goeie tips of adviezen heeft, ik hoor ze natuurlijk graag!

Monique

2theUSA
08-03-11, 19:32
Hoi monique,

Welkom op het forum, DE plaats om je voor te bereiden of je vakantie naar Florida.
Een goede vorm voor het verzamelen van tips is natuurlijk de reisverslagen lezen van anderen, daar haal je veel leuke tips, ervaringen en info vandaan.
M.i. zijn met alle plaatsen die je noemt, e.e.a. ligt nog al uit elkaar, heel wat auto uren gemoeid. Vergis je niet in de afstanden die je af wilt gaan leggen.

Veel plezier met de voorbereidingen,

groet Christa