PDA

Bekijk Volledige Versie : Costco in Florida zonder pasje



Rune
08-03-11, 16:52
Tijdens mijn eerdere bezoeken maakte ik kennis met deze fantastische groothandel. Veel electronica, maar bijvoorbeeld ook scheermesjes of outletkleding voor super prijzen. Toendertijd ging ik altijd mee met een familielid van een kennis van mij en die had een mooi pasje.

Deze zomer ga ik zonder deze kennis. Is het voor een niet Amerikaan mogelijk om zonder pasje toch inkopen te doen in deze macro achtige winkel keten?

sonja
08-03-11, 17:48
Volgens mij is het niet mogelijk. We zijn nl. per ongeluk een keer zo binnengelopen, er stond op dat moment niemand bij de deur wat kennelijk altijd wel het geval is. We hadden flink geshopped (vonden het wel een wat wonderlijke winkel). Aan de kassa bleek dat je een pasje nodig had en we werden eigenlijk weggestuurd. Maar een vriendelijke Amerikaan bood zijn pas aan en zo konden we toch onze spullen afrekenen. Begreep van de zuur kijkende cassiere dat dit niet de bedoeling was.:-\"

corrus
08-03-11, 18:01
Is het voor een niet Amerikaan mogelijk om zonder pasje toch inkopen te doen in deze macro achtige winkel keten?
Eigenlijk geef je het antwoord zélf al... :lol:

Nee, dat is niet mogelijk... ;-)

au3
09-03-11, 13:05
Sam's Club is ook zo'n "Makro-achtige" winkel voor members.

Maar... hier kun je wel shoppen en je hoeft geen member te zijn! Je moet dan alleen wel een One-Day Pass hebben (check de website). De catch is dat ze dan wel 10% service fee berekenen.

Er zit een Sam's club op hetzelfde terrein als de SuperTarget aan de 192 ongeveer t.o. Medieval Times.

vondutchga
09-03-11, 20:04
je bent wel een pas nodig maar moet geen probleem zijn om die aan te schaffen.

Rune
09-03-11, 22:18
je bent wel een pas nodig maar moet geen probleem zijn om die aan te schaffen.

ook voor een toerist op doorreis? zou wel willen weten hoe dat dan mogelijk zou zijn. Ik heb nog ruim 3 maanden om evt aan te vragen.