PDA

Bekijk Volledige Versie : Oud en nieuw in MK



bloempje
01-12-05, 12:18
Hoi,

Wij willen graag met oud en nieuw naar magic kingdom. Nou slapen wij niet in een van de disney hotels, mag je er dan toch tot 1 uur 's nacht blijven. Ik heb al op de website van disney gekeken, maar kom er daar niet goed uit. Bedankt alvast.

Groetjes Saskia

Njit
01-12-05, 13:12
Link: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/calendar/extraMagicHour?id=CalendarExtraMagicHoursPage

Uit de onderstaande informatie maak ik op dat je op de 31 naar MGM Studio's zou moeten kunnen met je Magic Your Way pas. Magic Kingdom heeft geen Extra Magic Hours op de 31e (hoewel op de kalender ze wel weer open zijn tot 1 uur??).



Extra Magic Hours

Each day one of the Disney Theme Parks opens an hour early or stays open up to three hours after regular Park closing, so Disney Resort Guests* can enjoy easy access to select attractions — even the most popular ones! With Extra Magic Hours, you can make the most of your vacation time and see and do everything at an easy, relaxed pace.

If you want to take advantage of this benefit and have a Magic Your Way Base Ticket, your Theme Park selection must be the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day. Remember, you can only visit one Theme Park per day with the Magic Your Way Base Ticket. To get the most out of the Extra Magic Hours benefit, just add the Park Hopper® Option to your ticket. Then you can go from Theme Park to Theme Park on the same day, including whichever Park has Extra Magic Hours.

To take advantage of Extra Magic Hours at the Water Parks, you must have a Resort I.D.




Morning Extra Magic Hours
Magic Kingdom® Park - December 2, 9, 16, 23, 25-31
Epcot® - December 5, 12, 19, 25
Disney-MGM Studios - December 6, 13, 20, 26, 30
Disney's Animal Kingdom® Theme Park - December 3, 10, 17, 24, 28, 31

Evening Extra Magic Hours
Magic Kingdom® Park - December 7, 14, 21, 25, 30
Epcot® - December 1, 8, 15, 22, 27, 29
Disney-MGM Studios - December 4, 11, 18, 28, 31
Disney's Animal Kingdom® Theme Park - December 6, 13, 20, 26

Njit
01-12-05, 13:17
Hier nog paar links met wat er allemaal te doen is:
* http://allearsnet.com/tp/nyeve.htm
* http://orlando.about.com/cs/disney/l/blwdwnye1.htm



Magic Kingdom
Guests can count down to 2006 with double the parades and fireworks -- the "SpectroMagic" parade at 7 and 10:15 p.m., "Wishes" nighttime fireworks spectacular at 8:30 p.m., and a special New Year's Eve "Fantasy in the Sky" fireworks show just before midnight. The earlier shows are ideal for families wanting to catch the New Year's spirit but needing to get the little ones to bed. The park is open from 8 a.m.-1 a.m.

Disney MGM Studios
Guests are in for a jammin' good time with live performances at Sorcerer Hat Stage. Lisa Z & Funhouse will take the stage playing high-energy dance beats at 10 and 11 p.m. and 12:15 a.m. In between sets DJ Charles Miles will keep the crowd pumped with a variety of music spanning the decades. The celebration continues as guests count down to the magic hour while "Lights, Camera, Fireworks!" a new fireworks show created just for the New Year, ignites the sky just before midnight. Complimentary hats and horns will be distributed to guests on Mickey Avenue (while supplies last).

EPCOT
New Year's Eve Countdown Spectacular offers exciting entertainment for those who want to bring in the New Year with a bang. The party is park-wide with festivities including:

* The Tom Butler Orchestra playing big band and swing music in the Grand Ballroom at World Showplace
* DJ spinning techno-rock music in China
* Latin dancing at American Gardens Theatre
* Euro music in Italy
* VJ featuring rock 'n roll classics in Japan
* DJ Scooter at Future World Fountain Stage
* Plus, two special showings of "Illuminations: Reflections of Earth" (7:30 and 11:40 p.m.) with a New Year's countdown and an "Auld Lang Syne" finale to the late performance at World Showcase Lagoon

bloempje
01-12-05, 20:53
hoi NJIT,

Bedankt voor je reactie. Alleen nog een vraagje. Als ze het hebben over guests, bedoelen ze dan bezoekers van het park, of mensen die ook in hun resorts verblijven? We willen wel met oud en nieuw gaan, maar als we eerder het park uitgezet worden...
En dan vraag ik me af, hoe ze dat willen doen.

Als je hier antwoord op weet, of iemand anders?

Bedankt alvast.

Groetjes Saskia

Njit
01-12-05, 21:03
Bedankt voor je reactie. Alleen nog een vraagje. Als ze het hebben over guests, bedoelen ze dan bezoekers van het park, of mensen die ook in hun resorts verblijven?

Iedereen is Gast bij Disney. Ze hebben wel een restrictie voor de waterparken:


To take advantage of Extra Magic Hours at the Water Parks, you must have a Resort I.D.

bloempje
01-12-05, 21:54
Bedankt.

Groetjes Saskia

keplah
11-01-06, 18:01
Wij waren dus in het Magic Kingdom op oudejaarsavond.
Ik heb het nog nooit zo druk gezien in een pretpark :!: Het vuurwerk was schitterend, de parades en de shows super, de sfeer fantastisch, kortom: niets mis mee. :D

De grootste tegenvaller van deze dag/avond was echter na afloop: 1 grote chaos om bij de boten en de mono-rail te komen. Totaal geen goede aanwijzingen en dus 1 grote warboel. :evil:

Uiteindelijk hebben wij er ruim 1,5 uur over gedaan voordat we in de mono-rail zaten. Dit dus gerekend vanaf de uitgang van het park!

Op zich was het een leuke ervaring maar wij gaan dus nooit meer op een dag als deze!

SpaceAce
11-01-06, 19:29
Op zich was het een leuke ervaring maar wij gaan dus nooit meer op een dag als deze!

Ik kan het me helemaal voorstellen.

**OFFTOPIC**
Wij maken dit ook jaarlijks mee in Nijmegen (vuurwerk op dinsdags met de vierdaagse/zomerfeesten). We doen er dan ook meer als een uur over om naar het station te komen.

Maar elk jaar weer, is het gewoon de moeite waard :)

Disneyfan1970
17-01-06, 15:10
Ook wij hebben een keer oud en nieuw gevierd in Magic Kingdom, gewoon helemaal super.
Dit jaar gaan we dat zeker weer doen.
Alleen gaan we wel vroeg naar het park dan, want in 97, was het parkeerterrein al rond 10:30 vol van Magic Kingdom, we zijn toen via Epcot gegaan.

Jeroen

lies-hattink
24-05-06, 12:06
Hoi Saskia

De openingstijden zijn bij zo goed als alle parken(uitzondering waterparken en misschien animal kingdom) in disney world tot 1 uur, dus ook al slaap je niet in een disney hotel, kan je gewoon tot 1 uur in het park blijven.
Let wel op dat je met de mensen met wie je gaat een punt afspreekt waar je elkaar weer ziet als je elkaar kwijt raakt en dan niet een plek waar iedereen langs moet maar een stukje verder!!
Er komen zo ongelofelijk veel mensen dat kun je je zelf niet voorstellen.
Maar dit is een ervaring die je een maal in je leven meegemaakt moet hebben, zeker als echte disney fan!!

Pas wel op het is een verslaving :D

Groetjes Lies :lol:
Wij gaan oud en nieuw 2007/2008 voor de 3de keer naar disney world

marisca
24-05-06, 15:24
Dat is ook een geweldige ervaring om dat mee te maken alleen de temperatuur vind ik in dat seizoen te fris! :shock:
Ik hou zo van warmte en zon! :lol: :lol: :lol: :lol:
En met een cruise in die periode is denk ik ook niets of hebben jullie andere ervaringen daarover? :?
Groetjes Marisca. 8)