PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Niesie32



Niesie32
04-03-11, 14:40
Hoi allemaal,

Ik ben Denise en ik vertrek op 17 april voor 2 weken naar Orlando!
Wie vertrekt er nog meer op 17 april? Wij gaan met een groep van 10 volwassenen en 5 kleine kinderen dus als je bij ons in het vliegtuig zit....sterkte alvast ;)

Njit
04-03-11, 14:43
Sow, da's een flinke groep! Om te zien we er zo gelukkig is om met jullie mee te reizen zie hier: Op een rijtje: Naar Florida in 2011 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11855) . Tot nu toe is het alleen nog Yvet.

Niesie32
04-03-11, 14:48
Beste Njit,

Bedankt voor je reactie en wat een leuke link om te zien wie er nog meer naar Florida gaan in 2011 en dezelfde periode als wij. En een superleuke site waar heel veel informatie op te vinden is!

Ik ben nog op zoek naar een TomTom voor in Amerika dus als iemand nog een TomTom overheeft....ik neem hem graag over voor uiteraard een leuke prijs.

Njit
04-03-11, 14:49
En anders koop je er 1 ter plaatse voor weinig en verkoop je die later weer hier op het Forum.

Niesie32
04-03-11, 14:50
Dat is ook een idee maar het is wel belangrijk dat we de weg weten te vinden vanaf de airport naar het huisje dus als ik er van te voren eentje heb zou dat helemaal super zijn!!

Lin
04-03-11, 15:00
Hallo Denise,

Wij gaan een dag later met 2 volwassenen en 3 kleine kinderen, zou anders wel feest zijn al die kleintjes bij elkaar ;). Wanneer gaan jullie weer terug?
Groetjes Lin

Niesie32
04-03-11, 15:05
Hoi Lin,

Dan zou helemaal erg zijn voor de medereizigers ;).
Wij vliegen op 1 mei terug en jullie?

Groetjes,
Denise

2theUSA
04-03-11, 18:17
hoi Niessie,
Welkom op het forum, dat wordt vast een gezellige vakantie met zo'n groep.
Ben benieuwd wat voor accomodatie(s) jullie geregeld hebben.

Een TomTom is ideaal in florida, maar bij ons had hij best even nodig voor er een GPS signaal werd opgevangen. Het is daarom aan te raden het eerste deel bij het vliegveld vandaan ook op papier uit te draaien.
Heel veel plezier, maar ik heb zo het idee dat dat wel gaat lukken :-)

Groet Christa