PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sonja65



Sonja65
03-03-11, 12:43
Hallo Allemaal.

Wij gaan dit jaar voor de 1ste keer Van 15 juni t/m 30 juni naar florida, dus echt spannend.
Er staan hier genoeg tips en uitleg heb ik gezien.
Wil je nog wat weten gerust vragen:p
We hebben geboekt bij Exit reizen en hebben het brons pakket gepakt met huurauto van dollar rent.
We vetrekken van Amsterdam - Washington - Orlando.
Van daaruit met de huurauto naar Kissemee.
We verblijven dan 7 nachten daar en gaan dan met de auto langs de kust af richting Miami Beach waar we 6 nachten verblijven.
Dan Via Miami - Chigago - Amsterdam.
En we hebben nogal wat vraagjes;) vooral omdat dit de eerste keer is dat we naar Amerika gaan.

mineke
03-03-11, 14:40
Hallo Sonja65
Van harte welkom op dit fantastische Florida Forum, waar je heel veel informatie kan vinden.
Heel spannend allemaal, en weet je voor je er erg in hebt ben je besmet met het virus, waar echt geen medicijn voor is te krijgen, behalve dat je er ieder jaar weer naar toe wilt en hopelijk dan ook kunt gaan.
Heel veel succes met de voorpret en misschien ook een tip om de reisverhalen van de Floridaforummers te lezen, daar haal je echt heel veel informatie uit.
grtjes Mineke

elstars
04-03-11, 19:17
Mooie trip, leuk dat je op 2 verschillende vliegvelden aankomt en vertrekt.
We hebben dat ook wel eens willen doen, maar dat werd vrij prijzig!
(2 maal een enkeltje!)

Hele fijne vakantie!!
Elstars

r.teeuwsen
04-03-11, 19:22
Hoi Elstars,

Je moet ook niet twee keer een enkeltje kopen maar een retourticket.
Klik dan de optie aan: Terugvlucht vanaf/naar een andere bestemming (http://www.floridaforum.nl/#)
Kijk maar eens op de KLM website.... dan krijg je de gewone retour prijzen op je scherm hoor.... twee enkeltjes zijn niet te betalen ;-)

Succes, Remco

Njit
04-03-11, 19:23
Twee maal een enkeltje? Je kan er gewoon voor kiezen om op Orlando te landen en vanaf Miami weer terug te vliegen. Da's meestal niks duurder dan vanaf hetzelfde vliegveld aankomen en vertrekken. Wij doen dat de komende vakantie ook.

Bovendien KAN een enkeltje bijna niet eens naar de USA. Dan loop je de kans dat ze je niet eens toelaten omdat dat zeer verdacht is.

elstars
04-03-11, 19:44
Hoi Remco,

Tja ik zie het...:-k.Is dat al lang zo?? Ik heb toch echt in het verleden dit geprobeerd maar ik zie dit voor het eerst! (Ook via bijv expedia, vliegwinkel of zo'n andere ticketboer is het mij niet gelukt)

Bij BA, Virgin of Air Berlin lukt dit ook niet hoor! Toch weer KLM dus!
Goede Tip!!=D>

Njit
04-03-11, 19:49
Dat lukt bij heel veel maatschappijen hoor

Bij BA: eventjes op het 'Multi City' linkje klikken
Bij Virgin: klikken op More Options

SpaceAce
04-03-11, 20:00
Welkom op het forum, Sonja!


(Ook via bijv expedia, vliegwinkel of zo'n andere ticketboer is het mij niet gelukt)

Bij Expedia kies je 'Meerdere bestemmingen' en bij vliegwinkel vul je bij 'terugreis van' gewoon Miami in plaats van Orlando in (als je bij heenreis Orlando in vult, dan vult hij bij terugreis van ook automatisch Orlando in, maar dit kun je gewoon weghalen en dan Miami invullen).

En ja, dat is al vrij lang zo, althans... in ieder geval vanaf 2005, aangezien wij dit toen voor het eerst toegepast hebben. Toendertijd hebben wij de vliegtickets geboekt bij Vliegtarieven.nl. Aankomst in San Francisco en terug vanaf Las Vegas.

au3
04-03-11, 23:01
Welkom op het forum, Sonja!

@elstars: ja, dat is al heul lang zo...
Bij het boeken van een open jaw (d.w.z. met vertrek van een andere airport dan waar je op aanvliegt), worden de tarieven van beide bestemmingen (dus bijv. tarief AMS-Orlando en AMS-MIA) gecombineerd/het gemiddelde genomen. Volgens mij is dat gewoon een IATA-regel.

sonja
05-03-11, 09:04
Welkom naamgenoot op dit fijne vakantieforum. Je ziet dat de stroom tips voor je komende vakantie al op gang is gekomen.

Sonja65
02-04-11, 15:45
Hoi sonja
Ja dat zag ik al en ze geven dan ook super antwoord erop:razz: