PDA

Bekijk Volledige Versie : Basketball: Orlando Magic (NBA)



marisca
02-02-06, 20:58
Dat is nou iets wat ik wel een keer wil zien zo'n basketbal wedstrijd. Zijn er nog kenners die weten waar en wanneer en hoe je aan die kaarten komt???? Groetjes marisca. \:D/

Daan
02-02-06, 22:43
Ik heb deze link ooit van iemand gekregen, om kaartjes te bestellen : http://www.gotickets.com/sports/nba/southeastern/orlando_magic.php

Ik kan je zeggen, het is een hele happening :D . Ik ben er in 1995 geweest, toen ze tegen Miami Heat moesten spelen. Shaq die toen nog de mooie wit/blauwe kleuren droeg 8)

marisca
02-02-06, 23:14
Wij hebben vorig jaar voor onze zoon een tenue aangeschaft maar zijn nog nooit wezen kijken, Lijkt mij geweldig om mee te maken met onze kleine man van 7 jaar. Bedankt voor de link! Groetjes marisca. 8)

Daan
03-02-06, 08:21
Ik vond het zeker heel erg leuk. Vooral de sfeer die er in zo'n zaal hangt. Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor. Ik vind nl dat amerikanen toch meer voor de sport zelf er naar toe gaan. Okee, iedereen heeft wel z'n favorieten, maar de sport zelf is het belangrijkste. Ik zie hier niet gebeuren dat ik als Fc Utrecht supporter tussen de Ajaxsupporters zou gaan zitten, en visa versa. Daar zat ik als Magic supporter naast een Heat supporter. En we hebben genoten van de wedstrijd :lol:

DrDre
03-03-11, 12:58
Ook wij gaan (zoals velen hier) volgende maand weer naar Florida. \\:D/
Wanneer de Magics in de play-offs komen willen we gaan proberen om daar weer eens een wedstrijd van mee te pikken.
In 1999 zijn wij al eens naar een wedstrijd tussen Orlando Magic en Indiana Pacers (toen nog met Rik Smits) geweest,
en dat was zo ontzettend gaaf om eens mee te maken, dat we nu zeker weer gaan proberen om een wedstrijd te bezoeken.

Maar nu mijn vraag.
Wie heeft ervaringen met fotograferen (met DSLR en redelijke (tele-) lens) in het Amway Center?

Alvast bedankt voor de tips and tricks.

sjemmie
03-03-11, 14:55
Er wordt gecontroleerd bij de ingang.
DSLR met grote lenzen worden er zeker uitgepikt en mogen "logeren".
Compactcamera's mogen wel naar binnen.

Een en ander staat ook uitgelegd op de site van de Amway Center en Ticketmaster voor zover ik me kan herinneren.

Ik heb geen risico's genomen en de DSLR "thuis" gelaten en een compact camera meegenomen.

DrDre
03-03-11, 16:22
Bedankt voor je reactie.
Aangezien ik een Nikon D300 met een 300mm lens wilde gebruiken,
denk ik dat ik die dus maar niet mee ga nemen. :sad:

Dan maar de compact Olympus van mijn zoontje "lenen". ;-)
Die heeft omgerekend 330mm, maar is toch wel "iets" minder van kwaliteit.

1972Marjolein
18-08-11, 22:46
We zouden graag in oktober naar een NBA wedstrijd gaan van de Orlando Magic. In het speelschema op de NBA site staat dat ze preseason wedstrijden spelen in oktober. Ik begrijp alleen het schema niet, zie linkje hieronder. Spelen ze 13 oktober nou thuis, of uit ? Ik had het gelezen als: @... is, daar (uit) spelend. En 'versus' dat ze tegen die club spelen thuis. Klopt dit ?

http://www.nba.com/magic/schedule/

En waar kun je kaartjes kopen, iemand ?!
Heb al gekeken op ticketmaster, en op de site van de nba zelf maar daar kom ik niet verder helaas.

Daan
19-08-11, 07:44
13 oktober spelen ze thuis tegen Cleveland.
Maar het laatste dat ik gehoord heb is dat er nog een onenigheid was tussen de eigenaren en spelers, over de verdeling van t geld. En als dat door blijft gaan dan begint het seizoen niet eens.

Ik hoop het natuurlijk wel, want ik zag dat de Magics op 5 april tegen NY in Orlando spelen. En heel toevallig ben ik dan in Orlando ;D

Riverwood
19-08-11, 17:43
1972 Marjolein.

Volgens mij worden de kaarten voor preseason verkocht voor alle wedstrijden of voor een bepaalde tegenstander.

Wijzelf hebben met vrienden in het verleden een aantal van deze wedstrijden bezocht maar onze Amerikaanse vrienden hebben via e-bay kaarten gekocht.

Deze zijn dan van mensen die niet alle wedstrijden willen bezoeken.

Groetjes Henke.

Flo-Ridah
04-10-11, 13:45
Ik zou nu geen kaartjes van E-bay kopen... Er vinden voorlopig namelijk helemaal geen wedstrijden plaats, vanwege CAO-onderhandelingen. Net alsof die basketballers nog niet genoeg verdienen...

Yvet
04-10-11, 14:06
Kaartjes via Ebay is nooit doen wel of geen staking......

Als je kaartjes voor een wedstrijd wilt kopen doe dat dan alleen via ticketmaster of via het team waarvoor je tickets wilt kopen (in dit geval dus bij Orlando Magic zelf).
Koop nooit je tickets ergens anders dan bij een officiele tickethandelaar.
Ebay is geen officiele tickethandelaar en je koopt dus vaak lucht.

Op dit moment wordt er idd geheel niet gespeeld vanwegen een lock-out.
Het gehele voorseizoen is geschrapt.
Of het gewone seizoen van start zal gaan is nog maar de vraag dus ik zou je aanraden goed de site van Orlando Magic in de gaten te houden voor als je tickets wilt kopen.

Riverwood
04-10-11, 19:33
Wijzelf kopen tickets via Ebay omdat er geen kaarten te verkrijgen zijn voor de voorronden, dan hebt je geen keus.

Groetjes Henke.

Flo-Ridah
05-10-11, 17:21
Ja, bij de playoffs is dit inderdaad het geval.

Wel jammer dat het nu allemaal niet doorgaat. Wie weet duurt het weer zo lang als toen in 1998, voor het seizoen eindelijk begint :(

Sunny isles girl
03-12-11, 23:31
Ik zou nu geen kaartjes van E-bay kopen... Er vinden voorlopig namelijk helemaal geen wedstrijden plaats, vanwege CAO-onderhandelingen. Net alsof die basketballers nog niet genoeg verdienen...

Klopt, maar ze zijn nu geloof ik weer van start gegaan. De clubs zijn eruit gekomen met alle problemen.

maryde
07-12-13, 12:19
Wij vertrekken donderdag en nu zag ik dat in de periode dat wij er zijn de Orlando Magic spelen, is viaggogo een betrowbare site om kaarten te kopen of is ticketmaster beter/ veiliger?

Bieg
11-12-13, 21:14
Van Ticketmaster.com kan ik uit ervaring zeggen dat ze betrouwbaar zijn.

sjemmie
20-12-13, 21:28
Ticketmaster is betrouwbaar. Zou niet weten waarom ik een andere site zou gebruiken. Via NBA site wordt je ook doorgestuurd naar Ticketmaster, dus ik zou gewoon daarvoor gaan. Alle tickets die ik gekocht heb voor NBA, NFL of MLB zijn via Ticketmaster gegaan (en concertkaarten ook overigens). Nog nooit een probleem gehad.

Michael66
27-12-13, 14:27
Aanbieding voor oudejaarsavond: wedstrijd van de Magic kijken voor slechts $20.14!

Ga naar https://oss.ticketmaster.com/aps/magic/EN/promotion/home en gebruik de code "2014".
Aanbieing is geldig als je uiterlijk 29-12-2013 kaartjes koopt.

Veel plezier!

sitechris
02-01-14, 14:00
Ik heb ook zeer positieve ervaringen met Ticketmaster.

Jeroen80
15-02-15, 14:15
Wij gaan zondag 8 maart naar Orlando Magic vs. Boston Celtics. We zullen vanuit Kissimee met de auto naar het Amway Center rijden. Is het nodig om op voorhand een parkeerplek te reserveren? Of kan je er gewoon naartoe rijden en dan een parking uitkiezen?

Riverwood
15-02-15, 18:56
Onze ervaring is dat als je tijdig gaat, er is zo veel te zien, dat er parkeerplaats in de directe omgeving is, in ons geval werden wij door een parkeerwacht naar een parkeerplaats verwezen, zorg voor cashgeld, het tarief staat aangegeven bij de ingang.
Veel plezier, het zal een hele ervaring zijn.

Groetjes Henke.

Digitalman
15-02-15, 21:55
Wj gaan a.s. vrijdad tegen de New Orleans Pelicans! Ik zal je volgende week weten hoe het met parkeren is gegaan.

ronenivonne
16-02-15, 20:54
Wij zijn er vorig jaar Januari geweest. Wij hadden een parkeerplaats geboekt via ticketmaster. De parkeer garage aan/ onder het Amway Centre .
Echt ideaal en ik doe het de volgende keer zeker weer.

Is trouwens helemaal te gek zo'n wedstrijd, wij waren er met een wedstrijd tegen de Indiana Pacers, de Magic wonnen toen met 1 punt verschil was echt een thriller!!! Helemaal top. Sfeer in het stadion is echt mooi, veel vermaak ook in de pauzes.
Veel plezier!!!

Jeroen80
17-02-15, 19:55
Bedankt voor de info. Ik kijk er in elk geval erg naar uit!

@ Riverwood: wat is op tijd? De wedstrijd begint om 6pm, hoe laat gaan we dan best naar het stadion?
@ Digitalman: graag hoor ik wat jullie ervaring is. Veel plezier vrijdag.
@ ronenivonne: heb net eens gekeken op ticketmaster. Een parkeerticket (incl kosten) komt dan op bijna 27$. Dan sta je wel op een parking vlakbij het stadion. Twijfel erg of ik niet gewoon via deze site een parkeerticket moet boeken. Nog eventjes wachten tot Digitalman zijn ervaring post.

Riverwood
18-02-15, 05:46
Reistijd, geen idee, zijn er al werken aan de I 4 ? Wij plannen anderhalf uur voor de wedstrijd bij de afslag van de I 4 Amway en hebben daar altijd genoeg aangehad.

Groetjes Henke.

sitechris
21-02-15, 09:51
Wij waren ook 1,5 uur voor de wedstrijd bij het stadion. Heb je even de tijd om sfeer te proeven, een rondje te lopen, wat te eten etc. Parkeren ter plekke idd geen enkel probleem. Zorg voor cashgeld en je bent klaar. De exit was prima geregeld, waren ook zo weer weg toen de wedstrijd was afgelopen.

Digitalman
21-02-15, 15:01
Gisteren bij de Magic geweest en The Magic won! Parkeren ging heel soepel. We zijn ruim op tijd er heen gegaan en dat is maar goed ook. Het was behoorlijk druk op de wegen. Wat een reis van een half uur had moeten zijn, werd een uur. Uiteindelijk waren we rond 6 uur bij de Amway Arena en de wedstrijd begon om 7 uur. Ik was van plan te parkeren in een parkeergarage, maar toen we zo'n beetje langs de arena reden, stond iemand auto's naar binnen te wenken bij een of ander kantoorpand. Voor $10 (cash) kon je daar parkeren. Prima plek op 3 minuten lopen van de arena.
De wedstrijd was top! Geweldige sfeer en volop entertainment tijdens rust en time-outs. En dat ze wonnen maakte het natuurlijk extra leuk. Zie ook ons reisverslag voor een paar foto's.
@jeroen80; veel plezier daar binnenkort!

Jeroen80
22-02-15, 20:07
Bedankt voor de info iedereen!
@ Digitalman: ik heb net jullie blogs gelezen. Weer een paar extra ideetjes op gedaan.

laurens
16-09-15, 02:09
hi,

Ik twijfel of ik kaartjes ga kopen voor een basketbal wedstrijd in miami... wij zitten daar rond de 17e van november 2 wedstrijden kan ik dus heen, iedereen zegt dat t een gave ervaring is om naar een wedstrijd te gaan, mijn kennis van basketbal gaat tot een slam dunk en een 3 punter en wanneer die worden gegeven ( sorry jongens).. is t dan de moeite waard om zoiets bij te wonen? of is dat dan zonde?

het zou dan gaan om: Miami Heat vs. Minnesota Timberwolves (http://www.ticketmaster.com/miami-heat-vs-minnesota-timberwolves-miami-florida-11-17-2015/event/0D004F0CEC48A622?artistid=805966&majorcatid=10004&minorcatid=7) of Miami Heat vs. Sacramento Kings (http://www.ticketmaster.com/miami-heat-vs-sacramento-kings-miami-florida-11-19-2015/event/0D004F0CEC4EA63D?artistid=805966&majorcatid=10004&minorcatid=7).....

Daarvoor zitten we in orlando, maar daar zijn onze dagen aardig vol... tenzij iemand zegt dat we beter naar een game kunnen van orlando..

wie helpt?

BarryDH
17-09-15, 00:47
Ik zou zeker gaan ! Ik ben zelf een enorme NBA fan en bezoek ieder jaar met veel plezier een wedstrijd , mijn vrouw daarentegen heeft eigenlijk niks met basketbal maar alles eromheen de atmosfeer de bedrijvigheid maakt het ook voor haar elke x weer een leuke avond. Ik ben zelf voor Orlando dus zeg ga naar de Magic alleen is de Heat een wat betere ploeg dus als neutrale toeschouwer zou je misschien beter voor de Heat kunnen kiezen.

laurens
17-09-15, 01:31
Kijk, hier heb ik wat aan thanks! Mag ik je dan vragen wat een beetje leuke zitplaatsen zijn? heb beetje zitten kijken en dit is wat heb gezien: ( kan geen foto helaas toevoegen) dus even zo de uitleg:

zitplaatsen in t midden van t vak ( eerste vak voor t veld ) 440,- dollar




118
(dit is t vak) 15 rij

5 en stoel

Standard Adult

BarryDH
18-09-15, 07:56
Laurens ik zit zelf het liefste in vak 108 in Amway center dit is schuin achter de bank van de thuis ploeg boven de spelers tunnel. kaartjes kosten meestal tussen de 75,- en 100,- ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ze kosten in Miami. Ik weet niet voor hoeveel personen de tickets zijn ? Tickets direct achter het vak in de bench zijn vaak erg duur let als je daar wilt zitten wel op dat je er echt echt dicht op zit anders is het in mijn ogen niet echt waard om zoveel extra te betalen om achter de bench te zitten.

laurens
19-09-15, 05:36
oke, thanks voor de tips! ik laat ff weten wat we gaan doen :)

JariLitmanen
02-10-15, 16:07
Wij zijn begin April naar de Heat (Miami) geweest. In één woord GEWELDIG.
Sfeer was fantastisch ondanks een slecht seizoen en ondanks dat de Arena maar voor 75% gevuld was.
Wij zaten schuin achter de basket kosten $44,-.
Ook de vrouwen die mee waren (en hier eigenlijk niet zo veel zin in hadden), vonden het ook SUPER.

laurens
03-10-15, 02:30
thanks voor de tips, ik heb zojuist tickets gekocht voor de match van 19 november! ben heel erg benieuwd! iedereen bedankt voor de tips!

BarryDH
21-10-15, 12:57
Veel plezier Laurens , ikzelf ben op 3 oktober bij Magic vs Hornets geweest , uiteraard weer fantastisch genoten. kosten per ticket 50,- dollar en we zaten eerste rij schuin achter de basket.

laurens
22-10-15, 04:03
Thanks, ik heb tickets geboekt voor achter de thuis ploeg! lijkt me zo vet! laat weten hoe t was! ben echt benieuwd! nog tips?