PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bram en Trees



Bram en Trees
03-03-11, 00:38
Wij gaan met ons vieren op 1 juli voor 3 weken naar Orlando.
Deze reis is i.v.m. met onze 25 jarige trouwdag (september).
Wij zijn er in 1991,1992 en 1999 geweest, de laatste keer met onze oudste dochter, toen nog 4 jaar nu 16 jaar, onze andere dochter is 11 jaar en we willen dit graag nog met het gezin vieren. We hebben een 3 kamer appartement in het World Quest Resort te Orlando. Ik neem aan dat er in de laatste 12 jaar wel wat veranderd is en ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn en of er nog tips voor ons zijn.
Ik zie graag jullie reactie's.

Bram

corrus
03-03-11, 07:51
Welkom bij het Florum.
Je zult zien dat sinds 1999, eigenlijk ALLES is veranderd in Orlando...

Veel lees- en schrijfplezier... :mrgreen:

2theUSA
03-03-11, 07:56
Hoi Bram en Trees,

Van harte welkom op het forum, en wat een goede reden om naar Florida te gaan!
Wij zijn vorig jaar ivm ons 20 jarig huwelijk voor het eerst geweest, maar gaan dit jaar zelfs 2 x terug, 1 x en 1x zonder kids. Het is dus wel verslavend, maar er zijn ergere dingen. Er is op het forum van alles over Orlando en omgeving te vinden, en uit de vele reisverslagen kan je ook allerlei tips halen.

succes en veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa

pumi1000
03-03-11, 12:56
Bij ons zat er ook 12 jaar tussen. Inderdaad veel veranderd, maar het gevoel blijft hetzelfde!! Eenmaal geweest dan wil je zeker ooit terug.

sjaakie
13-03-11, 12:00
Wij gaan met ons vieren op 1 juli voor 3 weken naar Orlando.
Deze reis is i.v.m. met onze 25 jarige trouwdag (september).
Wij zijn er in 1991,1992 en 1999 geweest, de laatste keer met onze oudste dochter, toen nog 4 jaar nu 16 jaar, onze andere dochter is 11 jaar en we willen dit graag nog met het gezin vieren. We hebben een 3 kamer appartement in het World Quest Resort te Orlando. Ik neem aan dat er in de laatste 12 jaar wel wat veranderd is en ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn en of er nog tips voor ons zijn.
Ik zie graag jullie reactie's.

Bram


Ook wij (de van kootjes 40/41 jr) verblijven vanaf 1 juli 7 nachten met onze dochters van 12 en 15 in het World Quest Resort, van daaruit gaan we 3 nachten naar miami en 7 nachten key west.