PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jacqueline



vanwijkjes
29-11-05, 17:33
Hallo allemaal,
Wij gaan met z'n viertjes (vrouw, man, 2 teeners) naar Florida met kerst en Oud en Nieuw. We gaan de 23e december weg en komen 8 januari terug. Het is de eerste keer voor ons. We zijn zeer benieuwd en hebben er zin in hoor.

petra
29-11-05, 18:01
Wat heerlijk zeg, met de kerst in Florida....
Heel veel plezier!!!
Waarschijnlijk worden jullie net zo verslaafd als wij hier allemaal :lol:
Happy Holidays
http://img491.imageshack.us/img491/3276/hoho4ir.gif (http://imageshack.us)

Eric
29-11-05, 18:12
Hey Petra, wat heb je weer je forum leuk versierd.
Allemaal kerst wat de klok slaat.
Eric

Eric
29-11-05, 18:15
Hallo allemaal,
Wij gaan met z'n viertjes (vrouw, man, 2 teeners) naar Florida met kerst en Oud en Nieuw. We gaan de 23e december weg en komen 8 januari terug. Het is de eerste keer voor ons. We zijn zeer benieuwd en hebben er zin in hoor.
Wat een geluksvogels, lekker Kerst in "The Sunny State " .
Laten we hopen dat jullie mooi weer hebben, maar dat lukt meestal wel in die periode.
Wat gaan jullie allemaal doen?
Eric

vanwijkjes
01-12-05, 13:58
Hallo,
We gaan een rondreis maken. We beginnen in Miami, 2 nachten, Key West, 2 nachten, Key Largo, 2 nachten, Fort Lauderdale 1 nacht en daarna naar Orlando, 8 nachten. Dus...... tips en trics zijn welkom.
Groeten Jacqueline

Eric
01-12-05, 14:28
Ziet er uit als een leuk, en niet te overladen programma, het moet te doen zijn.
Ja, tips, dat hangt er natuurlijk vanaf wat jullie precies willen, waar je heen gaat en of alles al besproken is.
Ik krijg de indruk dat jullie hotels en auto al besproken hebben, maar ik heb alvast een belangrijke tip voor jullie:
Ga ook eens naar Ben's Orlando pagina: www.brochureworld.org, daar vind je een hele lijst met tips.
Als je nog specifieke vragen hebt zou ik zeggen: Gooi maar op !!
Eric

vanwijkjes
01-12-05, 15:36
Hallo Eric,
We hebben inderdaad alle hotels en de auto geboekt. Dit alles zonder eten en zonder entreetickets. Waar we benieuwd naar zijn is of we wel ergens kunnen eten 1e kerstdag. Is alles open of is het net zo als in Nederland? Moeten we zomer en winterkleding meenemen????
We hebben eigenlijk niet echt een idee wat we kunnen verwachten.
Groetjes

Eric
01-12-05, 16:32
Eten is in heel Amerika nooit een probleem, ook niet op eerste kerstdag (ze vieren overigens maar één kerstdag in de VS.
Een echt kerstdiner is een heel ander verhaal, maar aangezien jullie dan in Miami zitten, moet er echt wel iets leuks te vinden zijn, al doen de Amerikanen (behalve in de heeeeel dure restaurants) niet zo formeel als wij met de kerst.
Men vind het daar heel gewoon om (als het weer het toelaat) met korte broek 's-avonds naar het kerstdiner te gaan !!!
Het enige aparte met kerst waar ik zo gauw opkom is het Hard Rock cafe in Bayside, dat is zeker leuk voor de kinderen, het eten is niet 'outstanding' maar redelijk, maar het ligt wel heel leuk met uitzicht over de haven. Er zal best wel meer zijn misschien hebben andere forummers nog kerstdinertips ?
Verder moet je zeker een keer gaan eten bij TGI Friday's, lekker eten en ook teeners vinden daar van alles van hun gading.
Als je op mijn web-log kijkt, vind je aan de linkerkant een hele lijst met "teenervriendelijke " restaurants, met hun links.
Het is rond de kerst hetzelfde soort weer als bij ons in bv. mei, dus zomerkleding met een dunne trui/sweater voor 's-avonds en korte + lange broeken moeten volstaan.
Succes, Eric

Eric
01-12-05, 16:39
Vergeet in Orlando niet ook een keer 's-avonds naar ---> Old Town <--- in Kissimee te gaan, liefst vrijdag of zaterdagavond, dat is echt een belevenis !!!
Eric

vanwijkjes
01-12-05, 17:28
Okee,
bedankt voor de tips hoor.
groetjes Jacqueline