PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: JasperVelders



JasperVelders
02-03-11, 10:13
Hallo mede forumgebruikers,

Bij deze wilde ik me ook even hier voorstellen. Na de eerste keer Florida eigenlijk meteen verslaafd geweest, altijd na thuiskomst meteen heimwee :)

Dit jaar ga ik voor het eerst zelf naar Orlando, waar ik vroeger vaak met mijn ouder ben gegaan. Nu samen met mijn vriendin, voor haar de eerste keer Florida (en de eerste keer Amerika).

In plaats van een boeking via AmericanEstates alles zelf geboekt via verschillende websites, dit forum is een grote hulp geweest bij de zoektocht. Weer een villa gehuurd op het Southern Dunes park in Haines City, voelt altijd als een tweede thuis als ik daar weer ben 8-)

Groeten,
Jasper

Teleton
02-03-11, 11:00
Hallo Jasper en Vriendin! Hartelijk welkom op dit fijne FLorum voor de verwende/verlaafde Floridaganger. Goed idee Jasper, om je vriendin aan het verschrikkelijke Florida virus bloot te stellen. Gedeelde smart is halve smart.....!Southern Dunes is een fijn plekje, wel wat ver van het themaparkgewoel, maar sinds de 27 4 baans is, helemaal niet verkeerd.

Veel voorpret en een hele fijne vakantie gewenst!

2theUSA
03-03-11, 08:12
hoi Jasper,

Welkom op het forum, wanneer gaan jullie?
Wij boeken ook alles zelf via allerlei websites en heel veel zoeken en lezen.
Vorig jaar is dat prima bevallen, dit jaar doen we het op exact dezelfde manier.
Er gaat wel veel tijd in zitten, maar ja, de voorpret is ook erg leuk.
Succes met plannen maken!
groet Christa

JasperVelders
03-03-11, 10:06
Op 14 april vertrekken we richting Orlando. Heb me inmiddels aangemeld in het "Op een rijtje..." topic.

De voorpret van het zelf boeken vond ik erg leuk, belangrijk voor mij was dat ik zelf de villa kon kiezen. Kostte inderdaad wat tijd, maar dat was het zeker waard. Nu heb ik een mooie villa met een golf course view, vorige keer hadden we een villa die op een muur uitkeek.

Teleton
03-03-11, 10:23
, vorige keer hadden we een villa die op een muur uitkeek.
Aan de Kokomoloop misschien?

JasperVelders
03-03-11, 11:11
Yep, inderdaad bovenaan de Kokomo Loop. Naast het fijne uitzicht was het ook een kleine villa (oprit voor 1 auto, kleine keuken). We hebben toen geprobeerd een andere villa te regelen via AmericanEstates, en ter plaatse bij Hotels & Beds USA (I-4, afrit naar de 192), maar dat kon niet. De enige mogelijkheid was volgens hen toen een nieuwe villa huren en de oude laten voor wat het was. Geen optie dus.

Deze keer zit ik weer aan de Kokomo Loop, maar dan aan het begin met een golf course view. Was een feestje om zelf een villa uit te zoeken, veel keuze en dus de zekerheid dat je een mooie villa hebt :)