PDA

Bekijk Volledige Versie : Tuincentra



peterwoudje
02-03-11, 02:12
We zijn op zoek naar tuincentra (zoals intratuin), maar krijg alleen wat te zien bij lowes en home depot, echter het aanbod is niet echt groot.
Heeft iemand een beter adres.

metvrgrpeter

Riverwood
02-03-11, 03:02
Wat voor producten zoek je?
Een echt tuincentra hebben wij nog steeds niet gevonden, onze planten/bomen bestellen wij bij onze tuinman, meststoffen en gereedschap kopen wij bij Lowes, af en toe komen wij boomkwekerijen tegen maar die rekenen veel te hoge prijzen aan particulieren.

Zouden ook graag een Intratuin willen hebben hier.

Groetjes Henke?

peterwoudje
02-03-11, 03:17
Hoi henke,

We zoeken vooral vaste planten waar we wat meer jaren plezier van hebben.

De planten zijn ook erg duur die we gezien hebben vergeleken met nederland en belgie.

Riverwood
02-03-11, 03:26
Let op bij aankoop dat ze tegen vorst kunnen, vaak worden hier kamerplanten verkocht voor buiten maar de laatste jaren is hier regelmatig nachtvorst, krijg net een adres door van buren www.lukasnursery.com in Oviedo, ben er zelf nog niet geweest, ligt ongeveer 40 Miles van Kissimmee, vergeet ook je meststoffen en pestcontrole niet, een tuin hier is niet te vergelijken met die in Nederland/Belgie.
Groetjes Henke.

corrus
02-03-11, 09:53
maar krijg alleen wat te zien bij lowes en home depot, echter het aanbod is niet echt groot.
Heeft iemand een beter adres.

Een BETER adres???

Probeer eens WalMart Garden Center... of véél verder weg in Oviedo, Lukas...

Michael66
02-03-11, 16:14
Misschien is dit wat? Wel een stukje rijden: http://www.tallahasseenurseries.com/
Met een Groupon die alleen vandaag (http://www.groupon.com/tallahassee/) verkrijgbaar is,

peterwoudje
02-03-11, 19:03
Een BETER adres???

Probeer eens WalMart Garden Center... of véél verder weg in Oviedo, Lukas...

Hoi Lukas,

Ik neem aan dat eraan sommige walmart supermarkten een afdeling zit met tuincentrum en niet een geheel los tuincentrum is, klopt dit?

grpeter

corrus
02-03-11, 19:40
hahaha... mijn naam is niet LUKAS... ik refereerde aan Luka's Garden Center in Oviedo...

En inderdaad... Bij de meeste WalMarts zitten de Garden Center vast... ook daar heben ze een "buitengebeuren" hebben ook een aparte ingang.

Njit
03-03-11, 09:03
Op de Storefinder kun je ook specifiek zoeken naar Walmart vestigingen met een Garden Center: http://www.walmart.com/cservice/ca_storefinder.gsp

koenkamphuys
04-03-11, 07:13
Ze zijn vaak wat moeilijk te vinden, maar nurseries (plantenkwekerijen) zijn er te over in Florida, en vrijwel allemaal leveren ze ook aan particulieren. Snuffel eens in de Yellow Pages en bel eventueel of ze ook retail doen - als dat er niet al bij staat. Bij ons in Sebring zou ik er alleen al vijf adressen weten. Overigens zijn ze vaak wel duurder dan de plantenafdeling van de bouwmarkten en de Wal-Mart. Zodoende is Lowe's nog altijd onze hofleverancier. Het aanbod is er niet al te ruim maar wisselt sterk, zodoende heb ik er toch heel wat verschillende dingen weten te vinden. Ook prettig: Lowe's heeft een eenduidig systeem om de wintervastheid van planten aan te geven. Dat wil er bij andere leveranciers nog wel eens bij in schieten.