PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevaarlijke buurt in Miami?



MG4ever
01-03-11, 10:34
12 Maart gaan wij een rondreis maken door Florida...
Ook verblijven wij drie dagen in Miami.
Ik heb een hotel geboekt daar, Motel Bianco, en niet echt gelet op
de buurt, meer op de prijs e.d.... (beetje stom misschien haha!)
Nu lees ik overal dat Biscayne Blvd, waar ons hotel dus ook ligt,
een gevaarlijk deel van Miami is?
Klopt dit? En wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Bedankt alvast!

Teleton
01-03-11, 14:50
Nu lees ik overal dat Biscayne Blvd, waar ons hotel dus ook ligt,
een gevaarlijk deel van Miami is?


Tsja, de weg is kilometers lang en loopt van Sunny Isles tot de 195. Er zijn tal van wijken in Miami waar je je beter niet kunt vertonen. Zo ligt 'jouw' hotel kennelijk in de buurt van Little Haiti en dat schijnt geen lekker buurtje te zijn. Maar die vind je in iedere miljoenenstad. Ogen en oren goed de kost geven en niet met vreemde meisjes meegaan, blijft het devies.

Njit
01-03-11, 14:53
Ach, de website omschrijft het als 'Stay at Motel Bianco, a new Boutique Miami Motel located near the popular design district'.

En de rest klinkt ook wel goed:


Located at 5255 Biscayne Boulevard, Motel Bianco is located right at the base of the MiMo Historic District. MiMo is a term that is used to refer to Miami Modernist Architecture which made the city as famous as it is today. MiMo's historic district runs along Biscayne Boulevard from 50th street up to 77th. Motel Bianco is right on 52nd and Biscayne, and our thriving surrounding neighborhood is a testament to the safety and livelihood of our location.

TripAdvisor is in het algemeen ook positief: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34438-d1673050-Reviews-Motel_Bianco-Miami_Florida.html

MG4ever
01-03-11, 16:37
Bedankt voor jullie reacties! Wonen nu ook in een grote stad en in een niet al te 'best' wijkje, dus als we gewoon onze common sense gebruiken zal het wel loslopen ;-) Was nl bang dat het zo'n echte achterbuurt was haha!

tomenvalesca
01-03-11, 17:29
wij verblijven in juli ook in Motel Bianco, ik ga ervan uit dat we daar enkel zullen zijn om te slapen en door de dag zoals iedereen in de typische 'touristen plekken' zullen rondhangen :-) Geef een seintje hoe het je is bevallen!

MG4ever
30-03-11, 14:07
@ Tomenvalesca:

Hier even een berichtje over Motel Bianco!
Wij zijn er dus geweest en het valt allemaal reuze mee idd!
Wij hadden een kamer aan de 'buitenkant' dus niet op de gezellige binnenplaats die je op de foto's overal ziet, maar kamer zelf was netjes, wel kleiner dan de gemiddelde kamer die we op andere plaatsen hebben gehad, maar wel schoon.

Niet ver van het motel ligt een Dunkin' Donuts, erg lekker! En een supermarkt is ook in de buurt, op loopafstand.

ingetje
01-06-11, 20:36
Wij logeren in het Fortune House Hotel op 185 S.E. 14th Terrace, Miami. Dit was een beetje duurder want het eerste hotel dat we vonden en heel goedkoop was las ik in de reacties dat er kogelgaten in de muren zaten en het een ongure buurt was. We reizen met drie tieners, ik hoop dat dit een hotel in een veilige buurt gelegen is?

trails
02-06-11, 09:45
Fortune House stond ook bij onze favorieten voor een volgende reis. Niks mis met die buurt maar we hebben toch besloten dat het niet voor ons is. Wij letten erg op hoe het zwembad ligt en omdat Fortune House tussen allemaal hoge gebouwen ligt heb je weinig kans op zon op de pool. Wij gaan altijd in februari en dan vinden we dat belangrijk.
Ga je in juli-augustus dan kan ik me voorstellen dat je dan liever in de schaduw zit.

Als je het adres invult op: www.bing.com/maps (http://www.bing.com/maps) en dan klikt op "road" en dan op "bird's eye" dan is het hotel van 4 kanten te bekijken.

ingetje
02-06-11, 12:28
Bedankt voor je antwoord! We logeren er maar 1 nachtje op de heenreis en dan ook nog een nachtje voor we terug vertrekken, dus veel zullen we niet in het zwembad zitten. Toch blij dat het een veilige buurt is!

Ik ben even gaan kijken op die site, leuk zeg dat je heel de buurt kan zien van zo dichtbij! Bedankt voor de tip!

trails
02-06-11, 14:59
Ja, wij gebruiken deze site voor bijna alles. Zeker voor het bekijken van villa's die we evt willen huren. Je ziet dan gelijk hoe ze precies liggen.