PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: I'm Daniël



I'm Daniël
28-02-11, 20:14
Hallo Floridaforum gebruikers,

Ik ben Daniël , 27 jaar oud.
Ik ga van 13 mei t/m 3 juni 2011 samen met mijn vriendin naar Florida.
Mijn vriendin is 22 jaar oud.

We komen op Miami aan en zijn van plan voor de hele periode een auto te huren en hiermee Florida rond te rijden. Overnachten willen we in goedkope hotelletjes doen.
Ik ben een sportvisser en wil graag in Florida vissen, mijn vriendin houd meer van zonnen en ik hoop dit te kunnen gaan combineren.

Ik zal nog wel een aantal vragen op het forum gaan stellen maar ben ook al blij met alle informatie die al op het forum aanwezig is.

Njit
28-02-11, 20:31
Welkom op dit gezellige FLorum. Veel plezier met plannen.

r.teeuwsen
28-02-11, 20:41
Hoi Daniël,

Sportvisser... zo te lezen heb je al iemand aan de haak geslagen om Florida mee te verkennen ;-)
Veel plezier hier op dit informatieve forum, genoeg te lezen om er een onvergetelijke vakantie van te maken.

Greetz, Remco

Michael66
28-02-11, 20:52
Welkom op het Fleurige Florida Florum.

Als je een vraag hebt over Autohuur, dan kan ik je alvast één antwoord geven:
Als je vriendin (ook) wil autorijden, dan heb je een Under-25 pakket nodig. Da's helaas wat duurder dan een pakket waarmee huurautorijders van 25 jaar en ouder op pad kunnen.
Heb je geen under-25 pakket en beslis je ter plaatse om alsnog je vriendin ook te laten rijden, dan betaal je daar $25 + tax per dag, aanzienlijk meer dan wanneer je het hier in NL/BE boekt.

Heb je geen of een andere vraag over Autohuur? Sla dan het boenstaande maar over ;)

koenkamphuys
01-03-11, 07:06
Hallo Daniël,

Welkom op ons floridafanatenforum. Als je wil vissen kun je in Florida je hart ophalen. Het binnenland is bezaaid met vaak erg mooie meren waar het goed vissen is. Zoals alles in dit forum is er ook hier een topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9458) over. Veel snuffelplezier op ons forum toegewenst.

elstars
01-03-11, 12:26
Hoi Daniel,
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mag je op de Pier van Venice Beach zonder vergunning vissen.

Je kan er ook lekker zonnen!

groet
Elstars.
www.goto-florida.com

elstars
01-03-11, 12:58
Yes,

http://www.venicefishingpier.com/

I'm Daniël
01-03-11, 20:16
Hallo Allemaal,

Bedankt voor het warme welkom en de tips die ik nu al gekregen heb.
Ik ben blij dat ik hier op het forum ben gekomen, ga er veel aan hebben.

Vriendelijke groetjes,

Daniël