PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Roozie: Orlando-Everglades-Orlando 2011



Roozie
27-02-11, 20:45
Omdat mijn broertje een half jaar in Florida op stage is, gaan moeder en ik hem bezoeken. We gaan van 7 t/m 21 april naar Orlando. En broertje sluit aan vanaf 13 t/m 20.

We willen iig een aantal pretparken bezoeken, maar dat gaat goedkomen.

Maar we willen ook de Everglades bezoeken. Nu vragen we ons af of we dat in 1 dag vanuit Orlando kunnen doen. Of dat we beter daar in de buurt kunnen overnachten. Ik heb gezien dat het een uur of 4 rijden is. Maar hoelang hebben we daar nodig? We willen daar iig met zo'n proppelor boot door het gebied heen.

Iemand hier ervaring mee?

corrus
27-02-11, 20:58
Je kunt bij talloze bedrijven in Orlando, met dit soort boten vliegen/varen ten zuiden van Kissimmee... En indien je nog nooit in zo'n ding gezeren hebt is het eigenlijk nét zo spectaculair...

Maar wél een stukje dichterbij... Want staar je niet blind op de Everglades...

Don Fernando
01-03-11, 17:14
Als het je puur om een bootritje te doen is kan je net zo goed naar Kissimmee. De bootritjes in de everglades zijn allemaal vrij kort, 20 minuten tot 3 kwartier al naar gelang welk bedrijf. Om daar nu 8 uur voor in de auto te zitten lijkt me wat overdreven. En alligators zitten overal, ook in de omgeving van Orlando.

carmen1988
01-03-11, 22:00
Wij hebben 2 jaar geleden een dagtrip gedaan vanuit Orlando naar de Everglades. Was inderdaad wel lang rijden maar het is te doen. We zijn toen binnendoor op de terug weg gereden door allemaal kleine dorpjes en dat was ook leuk om te zien. Het is dus te doen maar je zit wel lang in de auto.

Greetz