PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bikkel

bikkel
27-02-11, 19:16
Hoi,

Ik ben Sabrina en 32 jaar!
In 2007 ben ik met mijn man gaan cruisen! Een caribean cruise en aansluitend nog 4 dgn Fort Lauderdale...we vonden het geweldig!
Het jaar daarna zijn we naar Australie geweest, ook erg mooi maar onze mooiste ervaring was toch wel de rondreis West-Amerika in 2009!

Nu willen we weer met de kerst naar Amerika, in eerste instantie weer naar het westen en dan een verkorte route, helaas kom ik op internet toch tegen dat dan de weersomstandigheden niet optimaal zijn!! Dus gaat onze keuze toch uit naar Florida!!
Alleen nu even gaan uitzoeken hoe of wat....we gaan met 4 volwassenen en twijfelen of hotel of een villa huren!
We willen in ieder geval mijn oom en tante de everglades laten zien en mijn tante wilt heel graag naar disney, voor de rest willen we sowieso een auto huren en rondrijden!

Dus tips zijn welkom!

koenkamphuys
27-02-11, 20:16
.. helemaal niet erg hoor Sabrina, om in plaats van Californië naar Florida te "moeten"... Florida is gewoon de leukste staat (tenminste, dat vinden wij allemaal op dit forum) ;-)

Welkom op dit forum waar we allemaal Floridagek zijn. Als je een villa huurt heb je natuurlijk veel meer "voor jezelf" dan in een hotel maar je bent wel meer gebonden. Als ik dan je wensen zie: Disney en Everglades, dan ligt dat toch wel zover uit elkaar dat je zult overnachten op verschillende plekken.

Over de Everglades - mijn favoriete natuurgebied - is een zeer uitgebreid topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303) te vinden. Waar je ook heen wilt in Florida, je zult er hier genoeg over vinden. Veel snuffelplezier toegewenst.

r.teeuwsen
27-02-11, 21:29
Hoi Sabrina en familie,

Welkom op dit informatieve forum, hier kun je alles vinden om een onvergetelijke vakantie in Florida te beleven.
Genoeg experts hier die je op weg willen helpen, maar zo te lezen heb je al ervaring met Florida... misschien weet jij nog wel leuke dingen te vinden die wij nog niet eens weten.....
Al met al, wensen wij jullie veel plezier bij de voorbereidingen van jullie 'familie' vakantie, super!!

Greetz, Remco