PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: FloridaReiS



FloridaReiS
23-02-11, 12:24
Hallo, ik ben Yvonne. Ik heb samen met dochter 2 vliegtickets gewonnen naar Miami. En nu zijn wij van plan om met het hele gezin (6 personen) 2 weken naar Florida te gaan. Dit is al lang een wens van ons. De bedoeling is een rondreis te maken via Key West, Tampa, Orlando, Cape Canaveral weer naar Miami. Goede suggesties zijn altijd welkom.
Het is leuk om de verschillende berichten op deze site te lezen.

toosje1970
23-02-11, 20:24
hoi yvonne ,welkom op deze site.zit zelf pas 1dag op de site en je kan er echt nuttige dingen op vinden.prijs gewonnen?gaaf hoor.wij willen volgend jaar mei pas gaan .zijn met 5personen deus flink sparen en ons vooral orienteren op de vele dingen die je kan doen in florida.ik zal zeggen lees zoveel mogelijk en daar heb je al heel veel voorpret van .grt tas

r.teeuwsen
23-02-11, 20:29
Hi Yvonne,

Whow, tickets gewonnen naar Miami, super!! Ja, dan wordt het wel heel aantrekkelijk om met het gezin de oversteek te gaan maken. Heerlijk vooruitzicht.
Genoeg hier te vinden op dit informatieve forum, en als je iets niet kunt vinden is er altijd wel iemand die je op weg wilt helpen ;-)

Geniet van je voorbereidingen!
Greetz, Remco

corrus
24-02-11, 12:23
Hallo, ik ben Yvonne. De bedoeling is een rondreis te maken via Key West, Tampa, Orlando, Cape Canaveral weer naar Miami. Goede suggesties zijn altijd welkom.

Welkom op dit geweldige en informatieve Florum.
Je kunt hier nagenoeg alles vinden over ieder willekeurig Florida onderwerp.

Veel lees- en schrijfplezier.

:mrgreen: