PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Appeltje



Appeltje
23-02-11, 11:07
Nou dan ook maar even voorstellen... wij zijn Jessica en Richard. We zijn van plan in mei eerst naar San Francisco te vliegen en vanuit daar wat nationale parken te bezoeken en dan vanuit Las Vegas door te vliegen naar Tampa.

Omdat ik (Richard) nogal van achtbanen en pretparken houd, en Jessica van winkelen en parken met shows, gaan we naar Busch Gardens, Discovery Cove (met dolfijnen zwemmen), Islands of Adventure, Seaworld en misschien nog naar een Disney park of Disney waterpark (of gewoon een dag extra winkelen). Dan gaan we door naar Fort Lauderdale waar we een paar dagen verblijven en naar Miami zullen gaan (net tijdens 'Urban Beach Weekend' maar ach, das misschien wel grappig ;) ) en vervolgens terugvliegen vanaf Miami.

Al met al een flinke trip waarvan iets minder dan de helft in Florida! Ik heb al een beetje gelezen en eens wat gepost maar ik dacht: laat ik me ook ff voorstellen!

Njit
23-02-11, 11:15
Achtbaan-fanaat welkom! Houd je ook de stand bij hoeveel je er al hebt gedaan?
Zelf zit ik op ca 350 banen...

Bezoek je in het stuk tussen SF en LV ook nog pretparken?

Appeltje
23-02-11, 13:43
Dank je!

Nee, ik hou geen standen bij... heb je het over 350 verschillende banen?? Das een boel lol :). In dat geval heb ik een leuke tip voor je (als je hem al niet kent): www.themepark.nl (http://www.themepark.nl), daar zitten nog wat gelijkgestemden lol.

Nee, door tijdgebrek (er komt tenslotte ergens een eind aan de vakantie) bezoeken we tussen SF en LV eigenlijk geen pretparken en ik zou in FL ook wel meer willen bezoeken maar ook hier geldt dat het wel een vakantie moet blijven en we van de 10 dagen dat we in FL zijn, al op meer dan de helft van de dagen in pretparken te vinden zijn.

Njit
23-02-11, 13:46
350 verschillende ja, in Europa - USA - Japan - Venezula :) Themepark ken ik (uiteraard).

r.teeuwsen
23-02-11, 20:26
Hi,

Van harte welkom op dit informatieve forum. Nou je kunt je hart ophalen met achtbanen.... enne, een dag extra winkelen is hier in Florida ook geen straf ;-)

Veel plezier met je voorbereidingen!
Remco

Dr. Phlox
24-02-11, 12:18
350 verschillende ja,

Wij zijn niet jaloers hoor Martijn.
We gaan zelf over de 100 tijdens deze vakantie.
Zijn er toch nog 250 minder.

En natuurlijk Welkom op het Floridaforum Appeltje
Grz
Ton

corrus
24-02-11, 12:21
Zelf zit ik op ca 350 banen...
Show Off! :-P

Njit
24-02-11, 13:31
Beetje wel ;) Helaas kom ik dit jaar niet over de 400 - de meeste banen in Florida hebben we al wel gedaan. Zijn denk ik 5 nieuwe banen voor ons. Volgend jaar doen we een Midwest Coaster Tour en dan moet de 400 wel te halen zijn.

Maar genoeg OT...