PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sue-ellen2809



sue-ellen2809
21-02-11, 14:39
Hoi allemaal! ik ben al lang lezer van dit forum maar nu heb ik mezelf maar aangemeld want misschien kan ik ook iemand helpen. Mijn naam is Susan Jansen en ik ben getrouwd met Robert en wij hebben 2 dochters, Beau van 14 en Amber van 8.
Enkele jaren geleden hebben wij het genoegen gehad om een (zakelijke) reis naar Miami te mogen maken en aansluitend een cruise naar de Bahama's. Toen hebben we tegen elkaar gezegd: hier moeten we met onze meiden heen! Drie jaar geleden was het zover en hebben we 2 weken een huis gehuurd in Kissimee. Zelf vonden we het achteraf zonde om 2 weken op een plek te hebben gezeten en met het bezoek van 6 pretparken zijn we ook tot de conclusie gekomen dat we dat ook veel te veel vonden haha! in deze zomer gaan we weer joehoe! Nu heb ik zelf de hele reis geregeld. Op tijd geboekt bij Airberlin ( in juli rechtstreeks Miami voor 4 personen 3000,-) de eerste 3 dagen een hotel in Miami Beach (via priceline, bedankt voor de tips!) en dan een last minute cruise van 4 nachten naar de Keys en Mexico. Dan een huis voor een week gehuurd in Cape Coral ($500!) ook de auto via Priceline geregeld (een hele grote voor $31 per dag) dus ik denk een hele mooie reis voor de boeg!! ik kan niet wachten..:p

Dr. Phlox
21-02-11, 14:42
Hoi Susan,

Welkom op het Forum. zo te lezen is alles al voorbereid. Misschien nog wat kleine zaken.
Veel plezier verder en we hopen natuurlijk wat te kunnen lezen van de reis zelf.
grz
Ton

Njit
21-02-11, 14:43
Welkom op dit gezellige FLorum. Je hebt de hele boel al geregeld zo te lezen. Nu maar aftellen!

Auto huren via Priceline hoor je niet vaak - meestal komen er namelijk nog extra kosten bij ter plaatse voor de verzekeringen waardoor je alsnog duurder bent dan het hier in Nederland te regelen.

Teleton
21-02-11, 15:35
Auto huren via Priceline hoor je niet vaak - meestal komen er namelijk nog extra kosten bij ter plaatse voor de verzekeringen . Bij priceline is dat standaard:


Priceline.com does NOT provide rental car insurance. It is the customer's sole responsibility to determine the applicability and eligibility of any pre-existing insurance coverage. Priceline.com's car rental suppliers generally offer several insurance alternatives as incremental and completely distinct transactions with the customer agreed to at the time of pick-up;Get Collision Damage Insurance! For only $11.00 per day, you can insure your rental car against unforeseen loss or damage.
Click here (http://javascript<b></b>:openDetailsPopUp();) for more information.
Yes, I'd like to purchase collision damage coverage for $11.00 per day.* No, thanks. I prefer to decline coverage.


Je kunt de CDW dus wel direct bij boeken, maar dan moet je het expliciet aangeven. Als de huurprijs 31 dollar per dag is, lijkt mij dat niet inclusief 11 dollar CDW.


Vehicle rentals available through this Site are subject to standard rental contracts of the car rental companies, which will be completed by you at the time of pick-up of a vehicle. In connection with facilitating your price-disclosed rental car transaction (i.e., those transactions where you do not "Name Your Own Price® "), we will provide you with a breakdown of the estimated taxes, fees and surcharges that may apply to your transaction. We will not charge you for these taxes, fees and surcharges, but the car rental supplier will charge you taxes, fees and surcharges at the time you rent your car

De kleine lettertjes bij priceline (http://www.priceline.com/privacypolicy/terms_en.html#section24)zijn mij te ingewikkeld. Vast staat wel dat er apart voor de tank benzine en mogelijke extra drivers betaald moet worden. O, ja en de boeking lijkt onherroepelijk.


Een overzichtje van alle kosten die in de tarieven bij de Europese aanbieders zijn inbegrepen:

Facility Charge 2.50 Pro Tag
Airport Access Fee 10%
Florida Surcharge 2.00 Pro Tag
Tire/battery Fee .02 Pro Tag
Vehicle License Fee .69 Pro Tag
Sales Tax
Unlimited Mileage
Erweiterte Haftpflichtversicherung bis 1 Mio. USD
Erste Tankfüllung (außer in Manhattan)Im Tarif eingeschlossen