PDA

Bekijk Volledige Versie : januari of februari?



Syllvia
15-02-11, 17:42
Hoogstwaarschijnlijk gaan we dit jaar niet in oktober naar Florida.
Nu had ik zo bedacht om dan in Jan/feb. te gaan, en dan niet naar Orlando maar naar Miami, en een beetje '""onderin'' te blijven ivm het weer.

Wat is wijsheid, qua prijzen en het weer?

groetjes Sylvia

SpaceAce
15-02-11, 18:00
Qua weer is daar echt niets over te zeggen. In 2004 waren wij er eind januari, begin februari. Het was warmer dan in Nederland, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Een graad of 15, dus geen zwemweer ofzo... Miami Beach was in ieder geval zo goed als leeg... Vorige winter vroor het geloof ik zelfs in Florida... Maarja, er zijn ook genoeg mensen welke een graad of 25 hebben gehad in januari/februari...

koenkamphuys
15-02-11, 19:10
http://weather.yahoo.com/climo/USFL0316_c.html?woeid=2450022

't kan vriezen en 't kan dooien... maar gemiddeld is het toch heel vriendelijk weer in januari en februari. De oceaan is wel wat aan de frisse kant rond die tijd.

Syllvia
16-02-11, 08:04
Ja, ik zag dat het ook best fris kan zijn, maar de zon schijnt toch wel dan?
Dan is het al lekker om hier de winter te ontsnappen.
Ik heb op het forum gekeken waar ik in die tijd nog meer rekening mee moet houden, ik bedoel feestdagen / drukte. Maar zie alleen dan de springbreak maar die is meestal maart/april, of zie ik iets over het hoofd.

Tans4USA
16-02-11, 20:43
Wij zijn net terug uit Florida en hebben het heerlijk gehad.
De temperaturen schommelden heel erg maar het was heerlijk om even wat zon te zien. In Miami was het wel warmer maar wij vinden Orlando veeeel leuker.
Wij zijn voorheen ook vaak in januari geweest vlak na de kerstperiode en hebben het vaak getroffen met het weer. Je kunt er inderdaad niks van zeggen maar het is overal lekker rustig en zeer goed toeven.

Syllvia
17-02-11, 08:12
@Tan4usa - ik heb jullie reisverslag gelezen, erg leuk:) En inderdaad wel mooi weer.
Wij blijven ook niet in Miami, maar bezoeken dan weer eens the keys, en clearwater beach. Een klein rondreisje zeg maar:)

trails
17-02-11, 10:26
Wij gaan altijd in februari naar Orlando. Vorig jaar was het kouder dan normaal (was het overal in de VS). Normaal hebben we heerlijk weer en kijk eens naar de weersvoorspellingen van Miami op www.weather.com (http://www.weather.com) voor de komende 10 dagen zonnig en 26-27 graden (celcius).
Maar... er is niks zo onzeker als het weer en gelukkig laten wij daar onze vakantie NOOIT door verpesten.

Syllvia
17-02-11, 11:31
Whoow inderdaad, scheelt ook eigenlijk niet zo veel, Orlando of Miami.
En januari of februari? kan ik nergens vinden namelijk, alleen zo'n algemeen staatje

Ebelix
17-02-11, 13:45
Kijk eens op weather.com