PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: fammool (Angelique)



fammool
14-02-11, 19:47
Hallo allemaal, fijn dat ik ook hier op het forum terecht kan.

Ik (wij) zijn nog nooit in Florida geweest, wel een paar keer in Canada (daar ben ik geboren) en de west kust van de VS.

Wij willen graag in december 2011 naar Florida en dan een rondreis maken. Het plan is om 4 weken te gaan, een auto huren en een zelf geplande route te rijden.

Daarom ben ik dus hier. Ik ga eens even flink rond snuffelen en goede ideeen zijn altijd welkom !

Groetjes, Angelique

Njit
14-02-11, 19:58
Welkom op dit gezellige FLorum. Met hoeveel personen gaat dit avontuur plaatsvinden?
Reisverslagen en reisschema's genoeg om leuke ideeën op te doen. Veel voorpret alvast gewenst!

fammool
14-02-11, 20:24
Bedankt voor je reactie. Wij gaan lekker met z'n tweetjes.
Ik zal eens wat reisverslagen lezen, bedankt.

r.teeuwsen
14-02-11, 20:41
Hoi Angelique,

Van harte welkom op dit informatieve forum... Leuk 4 weken naar Florida, als je dan niet het 'Florida Virus' op loopt weet ik het ook niet meer, eenmaal daarmee besmet, kom je hier geregeld.... Maar ja, om te beginnen een hele maand, helemaal super!! Wij hebben onze eerste Florida reis ook gemaakt een jaar of twintig terug, ook december, prachtige tijd.... ja, nu bijna 20 jaar later komen we er nog steeds met veel plezier :wink:
Succes met al het uitzoek werk, als je iets niet kunt vinden, vraag gerust, altijd wel iemand op dit forum die je op weg wil en kan helpen!!

Greetz, Remco

2theUSA
15-02-11, 11:49
hoi Angelique,

Welkom op het forum, wat een heerlijk vooruitzicht, 4 weken naar Florida.
wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest, en hebben toen ook een rondreis gemaakt.
Het was zo super dat wij dit jaar weer gaan :-)
Naast het lezen van de eerder genoemde reisverslagen vonden wij de reisgidsen van Capitool en Lonely Planet ook handig bij het plannen van onze route.
Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa