PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: monica



monica
13-02-11, 19:34
Hallo

Mijn naam is Monica en ik wil 23-09-2011 t/m 7-10-2011 een week naar Orlando en een week naar Miami.

Ik wil hotels met een goed bed en dichtbij de parken in Orlando en in SOBE in Miami. En ja ik blijf een Nederlander niet te duur.

Er zijn vast heel veel mensen op dit forum die mij informatie willen geven?

Ik twijfel nog een beetje ivm orkaanseizoen maar kan geen andere tijd

Zijn de wachttijden echt zo extreem als gezegd wordt?

Ik sta open voor alle adviezen

Thanx.......Monica

[verwijderd]
13-02-11, 19:55
Welkom op het forum waar je alle informatie al bijna kan vinden omtrent je vakantie in Florida. Qua hotels kan je heel veel kanten op maar bedenk wel dat de goedkoopste hotels erg weinig bieden, beter is om te kijken welk budget je wil uittrekken voor een hotel en daar op gaan zoeken.

Maar je kan bv als je een week gaat ook goed terecht in condo's, Cane Island b.v. kan je al voor rond de Euro 50,- per dag terecht. Je hebt dan last van een bewolkte dag of een dagje met regen maar verder valt het allemaal over het algemeen wel mee.

Wat betreft het orkaan seizoen, het klinkt eng maar bijna alle orkanen gaan langs Florida en dan merk je er amper wat van.

Wachttijden? Je bedoelt de wachttijden in de parken? Die vallen rond de dagen die jij aangeeft reuze mee aangezien je niet in net hoogseizoen zit.
En als je zorgt dat je bij park opening al in het park bent heb je ruim baan bij de meeste attracties.

Verder zal je ons wat concretere vragen moeten stellen zodat we je verder kunnen helpen, tevens hebben we een mooie zoekfunctie waarmee je ook een schat aan informatie terug kan vinden op het forum.

Succes met de voorbereidingen en vergeet niet je ESTA toestemming te regelen.

monica
14-02-11, 10:46
bedankt Jeroen het is idd ff wennen zo'n forum maar super handig dus als ik geen antwoord bij de zoekfunctie vind, dan stel ik ze concreter en worden ze misschien beantwoord.