PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: TCfan



tcfan
12-02-11, 14:45
Vorig jaar hebben wij de grote stap gewaagd en zijn verhuisd naar Florida met onze twee tieners. De jongens hebben het hier goed naar hun zin op de High School: veel sport, veel vrienden en elke dag zon ! Ik ben zelf begonnen als buyer's agent voor lokale en internationale kopers van vastgoed. Ik help met het zoeken naar een huis en geef advies over de regels die hier gelden. Heel leuk om te doen !

Wij zijn al 15 jaar trouwe bezoekers van de Treasure Coast, het best bewaarde geheim van Florida. Een plek die zeker het bezoeken en BLIJVEN waard is. Prachtige ongerepte stranden, Old Florida met authentieke huisjes, en een enorme varieteit aan water. Je kan hier surfen op de oceaan, zeilen op de Intercoastal, vissen in de Jupiter Inlet en kayaken op de Saint Lucie River.

We zijn hier nu 6 maanden en willen NOOIT meer weg :razz:
Ik hoop veel Florida Forum bezoekers enthousiast te maken voor een bezoek aan de Treasure Coast !

[verwijderd]
12-02-11, 14:51
Altijd handig iemand die er woont en ons de mooie plekjes en de do's and don'ts van de regio kan vertellen.

Welkom op dit forum.

koenkamphuys
12-02-11, 15:10
Wow dat is een superplek! Hoe heb je je toegang tot Florida geregeld? Daar zijn heel wat FLorummers, ook wij, erg benieuwd naar.

reneefrankrijk
19-02-11, 13:16
Ja, ik dacht dat emigreren naar de USA zo ongeveer onmogelijk is.

corrus
19-02-11, 19:46
Ja, ik dacht dat emigreren naar de USA zo ongeveer onmogelijk is.

Dat is het ook... maar met een kruiwagen wordt het wél een stuk gemakkelijker hoor... :D