PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: LcKe (Els)



LcKe
11-02-11, 13:22
Hey allemaal,

Ik ben Els, 29 jaar en ga dit najaar samen met mijn vriend Koen, 33 jaar naar Florida en New York.
Ik ben zelf nog nooit in de VS geweest of heb ooit al zo ver en lang gevlogen.
Koen is in 1998 al eens samen met vrienden naar Florida geweest (Orlando, Cape canaveral, Key West en Miami).
Voor mij wordt het dus een heel avontuur waar ik nu al enorm naar aan het uitkijken ben.
Dit forum is handig en leuk om ervaringen na te lezen en tips bijeen te sprokkelen.

Groetjes,
Els

Teleton
11-02-11, 15:46
Ik ben Els, Hallo Els, hartelijk welkom hier op het vrolijke vakantieforum voor de verwende Floridavakantiegangster. Je hebt helemaal gelijk, hier moet je zijn, hier moet je wezen om alle informatie voor een geslaagde Floridavakantie bij mekaar te sprokkelen. En je hebt al een oude rot in het vak bij de hand die van de (zonne)hoed en de rand weet, dus dat komt vast primadeluxe voor elkaar.

Mocht er toch nog iets zijn waar we jullie mee kunnen helpen, laat maar weten. Er is altijd wel iemand die je verder helpt!

koenkamphuys
12-02-11, 15:20
New York en Florida is een mooie combinatiereis. Het is handig dat je vriend en mijn naamgenoot al eerder in FL is geweest maar 1998, dat is een hele tijd geleden. Er is absoluut het nodige veranderd.
In je reisschema zie ik in elk geval St Petersburg. Vanuit het nabijgelegen Clearwater vertrekken bootjes waar je dolfijnen kunt spotten. Daar heb je geen verrekijker voor nodig: de dolfinen komen vaak naar de boot toe en vinden het leuk om een hele springshow te geven in de golven van de boot. Zoek op dit forum maar eens naar Little Toot. Er is ook een heel uitgebreid onderwerp over de Everglades (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303) - mijn favoriet.
Welkom op het forum in elk geval en de groetjes aan mijn naamgenoot.