PDA

Bekijk Volledige Versie : Tip: The Bidding Traveler (Priceline Tool)



Njit
10-02-11, 15:55
http://www.biddingtraveler.com/images/homepagelogo.png

Zie http://www.biddingtraveler.com

Deze site neemt je stap voor stap mee door het complete bied-proces.
Hoeveel je moet bieden, rebids etc etc. Heb ze nog niet zo compleet gezien..

Wat screenshots:

http://img51.imageshack.us/img51/3823/1022011145142.png

http://img690.imageshack.us/img690/4189/1022011145006.png

http://img689.imageshack.us/img689/2794/1022011144811.png

moonlight91
10-02-11, 21:28
heb al zo vaak op de site van priceline gekeken
en het topic op het forum door gespit
evengoed begrijp ik er niks van,,,
misschien via deze site lukt het me wel voor de vakantie van volgend jaar
zolang hij in ` amerikaanse` jip en janneke taal werkt ....
heb net de link aan geklikt en het ziet er veel belovend uit

mikey
14-02-11, 21:06
Ziet er idd goed uit heb alleen voor april al alles geboekt maar ga hem zeker gebruiken volgend jaar april

desteijntjes
15-02-11, 14:39
Bedankt voor de tip! Handige tool zeker als je nog niet zo ervaren ermee bent (zoals ik:oops:).

Heb alleen een vraagje. Ging natuurlijk gelijk proberen of ik een hotel kon boeken voor mijn trip naar San Francisco in mei. Ik doorloop netjes alle stappen. Alleen dan moet je je creditcardgegevens doorgeven (ja en ik weet van het Amerikaanse adres).
Alleen zie ik nergens zo'n slotje (security pagina) staan. Heb dus afgebroken, want ik vraag me nu af of dit wel de veilige manier is.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Njit
15-02-11, 19:21
Dat is alleen bij de Autobid. Als je handmatig bied krijg je die vraag niet.
Dit is wat de ontwikkelaar zelf schrijft over de CC gegevens:


credit cards / personal information: The initial design of the site was to collect the information necessary to complete a bid on a webpage protected with SSL (the same technology that secures online shopping), where it was transferred to the server and persisted only long enough to set up the bidding. It was never stored at the server, ever. Personal information and credit cards are a freaking hassle, anyway. It's funny how people complain about having to give it. We don't even want it!

Anyway, the subsequent tweak was to just let Priceline collect that information so it would never even be sent to our servers. It would stay in Internet Explorer's memory long enough for your bids.. then once you close the window, it's gone, forever. That just makes it even more obvious to people that we don't care about personal information.

Yet a third tweak to the site which went live yesterday is that now we have support for signed in, saved credit cards. That means you don't even have to type it in on Priceline. Just login to your Priceline account first then come to Bidding Traveler. The credit card won't even be seen and your address won't even be shown!

desteijntjes
15-02-11, 19:53
Ok! Ik snap um. Ik had inderdaad de autobid aangevinkt. Ik ga het binnenkort maar op de handmatige manier proberen. Als het lukt, zal ik het hier zeker laten weten:razz:

dennis-oostveen
09-04-11, 09:38
Heb net op de site gekeken, maar dit maakt het gebruik van Priceline een stuk makelijker.

Je ziet in een overzicht wat je voor je biedingen ongeveer kan krijgen en hoeveel je ongeveer moet bieden voor een hit.

hannie
04-02-12, 11:16
@njit, ga maar ff hier verder . Gebruik jij dan autobid of handmatig?
En als je handmatig kiest, heeft dat dan nog voordeel boven "gewoon" pricelinen?

Njit
04-02-12, 11:21
Ik kies voor handmatig bieden. En het heeft als voordeel dat je niet zelf hoeft bij te houden wat de Free Rebid Zones zijn. Als je dat zelf bijhoud moet je toch net iets meer opletten. En je kunt je winnende bod doorgeven aan The Bidding Traveler waarmee je anderen ook weer kunt helpen :)

hannie
05-02-12, 08:52
Net geprobeerd te bieden via bidding traveler. Mijn eerste bod is niet geaccepteerd. Je krijgt dan gelijk een scherm met try again. Ik dacht dat ik daar dan gelijk de free rebid zone kon aanklikken. Maar bidding traveler zegt dat je overnieuw moet beginnen en dan je free rebid zone moet kiezen.
Begrijp ik dit nu goed? En waarom is dat overnieuw beginnen dan?

Njit
05-02-12, 11:00
Volgens de theorie van The Bididng Traveler maak je meer kans als je steeds opnieuw bied (dus bovenin weer op Hotels klikken, etc).
De Free Rebid Zone moet je toevoegen omdat je anders 24 uur moet wachten.

hannie
05-02-12, 12:18
Maar die free rebid kan ik toch ook gelijk doen als m'n bod geweigerd is in het try again scherm van priceline. Maar dan heb ik volgens bidding traveler dus minder kans dan als ik voor m'n free rebid opnieuw begin.
Begrijp ik het zo goed?

Njit
05-02-12, 12:54
Klopt helemaal. Ik weet niet of die theorie ook echt klopt.

SpaceAce
05-02-12, 14:22
En volgens mij is het zo dat als je via de reguliere priceline site boekt, dat je dan alleen rebids kunt toevoegen en niet kunt uitklikken. Biedt je dus op gebied 1 en zijn nr 2, 3 en 5 de rebids, dan kun je dus in feite 4 keer bieden.

1
1-2
1-2-3
1-2-3-5

Want je kunt alleen maar toevoegen, niet uitklikken. Toch?

Via biddingtraveler begin je opnieuw en kun je dus de nummer 2 ook weer uitzetten (niet toevoegen). Je kunt dan ook de combinaties 1-3 maken of 1-5, waardoor je dus meer mogelijkheden hebt

1
1-2
1-2-3
1-2-3-5
1-3
1-3-5
1-2-5
1-5

Zo iets was het volgens mij :)
En dat is dan weer lastig om zelf bij te houden, maar doet biddingtraveler heel relaxt voor je dus...
Biddingtraveler is ook alleen maar een hulpmiddel (tool) om te kunnen bieden, want je biedt natuurlijk gewoon bij Priceline zelf...

hannie
05-02-12, 14:45
OK Duidelijk!
Thanx