PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Leenemie: Orlando - Keys (-Miami?) augustus 2011



Leenemie
07-02-11, 21:08
Hallo iedereen,

superforum is dit zeg!

Ik ga voor het eerst naar de VS.
3 volwassenen en een kind van 12.
We willen vooral veel zien natuurlijk maar ook op tijd rusten en genieten.
De eerste week parken bezoeken met verblijf in een villa, 2e week Everglades en Keys met overnachting in hotels.
We weten nog niet goed of we Miami ook nog willen/kunnen bezoeken. Of het de moeite is?
Wat is er interessant in Naples en Venice? We kiezen die route omdat de kustlijn echt wel de moeite zou zijn.

za 13/8: aankomst en rust Orlando Kissimee
zo 14/8: Bush Garden
ma 15/8: Shoppen
di 16/8: rust
woe 17/8: Magic Kingdom
do 18/8: Epcot
vr 19/8: rust
za 20/8: Sea World
zo 21/8: Universal Studio's
ma 22/8: vertrek naar Venice
di 23/8:vertrek naar Naples
woe 24/8: Everglades met airboattrip - vertrek Keys
do 25/8: Keys
vrij 26/8: Keys
za 27/8: vlucht

De week pretparken zullen we het wel druk genoeg hebben denk ik zo :D Maar leuke restaurants en andere tips en suggesties zijn welkom natuurlijk.
Vooral de tweede week moeten we nog beetje kijken wat, waar en wanneer dus laat de ervaringen maar komen.

grtz
Leenemie

SenT
09-02-11, 14:46
Hallo,

Welkom hier.
leuke reis die je gaat maken.

Ik heb wel een bemerking bij je bezoek aan Busch gardens: je bent je er toch van bewust dat dit niet in de buurt van Orlando ligt?

Liggen jullie vluchten al vast? Mocht dat nog niet zo zijn: het is mogelijk om vanop Key West terug te vliegen. (dan hoef je dat eind tot Miami niet terug te rijden en komt er weer tijd voor wat anders vrij).

Tijdens je rustdagen kan je bvb. een natuurpark bezoeken. In de buurt van Orlando heb je bvb. Wekiwa Springs of Kelly Park (over beiden zijn hier onderwerpen te vinden).

carmen1988
09-02-11, 14:59
Hallo Leenemie,

Leuk schematje!

Welke Keys gaan jullie precies bezoeken?? Zowiezo een aanrader voor een restaurant op de Keys is Morada Bay. Heerlijk eten en een geweldige setting op het strand. Ligt op Islamorada. Er is ook een topic van zou je kunnen doorlezen.

Voor de rest genoeg keuze aan restaurants. Onze favoriete zijn toch wel de Outback Steakhouse, Olive Garden, Bahama Breeze, Cheesecake Factory en Golden Corral!

Maar Cracker Barrel, Chilli's en Perkens zijn ook zeker de moeite waard! Zo als je ziet genoeg keus dus!


Heel veel plezier!
Greetz

2theUSA
10-02-11, 22:15
Morada bay mag je inderdaad niet missen, wij zijn zowel op de heen als de terugweg naar Key West daar gaan lunchen. Echt een toplocatie en lekker eten. Kelly park is vanuit Orlando ook een leuke afwisseling met alle parken. Over kelly park is al veel geschreven op dit forum. Vanuit Naples is het ook erg leuk om naar de Babcock ranch te gaan.
Zie evt ons weblog van 2010 om bovengenoemde items te bekijken.

Veel plezier met de voorbereidingen,
groet Christa

Leenemie
13-02-11, 21:26
@ SenT: bedankt voor de info ivm Bush Garden. Dat hadden we nog niet opgemerkt dus hebben we ons schema aangepast en onze vakantie met een dagje verlengd :)

De vluchten zijn inmiddels geboekt. We hebben toch besloten om via Miami terug te vliegen.

We zijn ook aan het overwegen om met de dolfijnen te gaan zwemmen. We hebben al iets gevonden op Duck Key maar vroeg me af of er nog plaatsen zijn?


grtz
Leenemie

Leenemie
13-02-11, 21:40
Ik vroeg me ook af hoeveel 'zakgeld' ik zou voorzien. Vooral voor verbruik eten en drank in de parken en de restaurants erbuiten. Zijn de prijzen vergelijkbaar met die van ons?