PDA

Bekijk Volledige Versie : Volledige dagen Disney World



iverson
07-02-11, 15:02
Dag iedereen

Komende maand juli ga ik voor de eerste maal richting Disney World.
Heb me ondertussen al lid gemaakt op TourGuideMike en daar raadt iedereen mij aan om geen ganse dagen in de parken te vertoeven...

Ja ik weet dat het één van de drukste periodes is van het jaar, en ja ik weet dat het er heel warm zal zijn maar heeft iemand hier ervaring met het blijven in een park vanaf het openingsuur tot sluiting? Of is het echt gekkenwerk?

Eventjes erbij vermelden dat ik 5 dagen Disney gepland heb op 10 dagen Orlando. De bedoeling is om voor elk park 1 dagen te voorzien, behalve voor Epcot 2 dagen (1 dag Future World, 1 World Showcase)

iverson

hrjhaan
07-02-11, 15:10
Wij zijn vorig jaar in juli ook één dag naar Magic Kingdom geweest. En ook nog wel op een zondag. Wij waren er van 's morgens 10 tot 's avonds 10. Overdag viel de drukte ons wel mee. Dan is alles verdeeld over de attracties. Regelmatig zelf even ergens gaan zitten om rust te nemen. Het was wel warm. Vaak even de schaduw opgezocht om in te lopen. Alleen 's avonds met het vuurwerk was het gekkenwerk. We kwamen het park haast niet meer uit. We hebben de parade niet meer gezien om voor de drukte aan het park uit te gaan, maar dat was al haast niet te doen. We hadden maar 1 dag voor Disney dus het was alles of niets. De volgende dag rust genomen in een waterpark en de drukte was alweer vergeten.

iverson
07-02-11, 15:16
Dank je Hrjhaan!

Welke datum was dit in juli? Was dit rond 4 juli of op het einde van de maand?
Onze dag staat gepland op 6 juli..maar volgens TourGuideMike is dit wel een "groene dag"...

iverson

hrjhaan
07-02-11, 15:32
Volgens mij was het zondag 18 juli. Je zou even kunnen teruglezen op ons web-log.

tomenvalesca
07-02-11, 16:44
Juli word in florida zelf omschreven als 'low season' het echte hoogseizoen voor hen is de kerstperiode. Wijzelf gaan ook in juli en hebben ook volledige dagen Disneyparken opstaan (wel wanneer Tourguide Mike ze als groene dagen opzet). Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt of je al dan niet een 'zonneklopper' bent en goed tegen de warmte kan. Natuurlijk wat de schaduw opzoeken, eens in een attraktie heb je daar geen last meer van, die beschikken toch allemaal over airco (soms iets té veel) en op tijd wat drinken. Maar moet wel te doen zijn hoor! wij laten ons er niet voor afschrikken. Geniet ervan!

cindy74
07-02-11, 17:59
Ik persoonlijk vind het enorm zwaar wij gingen vroeg naar het park tegen 1 uur gingen wij terug naar het hotel en s avonds terug naar het park . Ondertussen lagen wij aan het zwembad of gingen wij shoppen

[verwijderd]
07-02-11, 20:15
Wij doen ook wel eens een volle dag Disney, zelfs met onze zoon erbij van nu jaar. Echter is het wel zo dat we dan in een rustiger tempo door de parken gaan en ook geregeld even ergens gaan zitten om wat te drinken/eten.

Echter zijn wij nog nooit in Juli in Florida geweest, belangrijk met de warmte is vooral ruim voldoende drinken en de zon mijden op het midden van de dag door dan wat meer binnen attracties te doen.

Maar probeer dat niet alle dagen achter elkaar te doen, dan kom je gebroken terug van je vakantie.

iverson
07-02-11, 22:16
Bedankt voor alle reacties!
Nee, niet al ons dagen Disney zullen achter elkaar vallen. Er zit steeds een rustdag tussen...
Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?

iverson

Teleton
08-02-11, 09:55
Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?

Ehhh.., misschien in het overzicht reisverslagen? Anders in dit rijtje (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11855).

Tans4USA
18-02-11, 00:01
Bedankt voor alle reacties!
Nee, niet al ons dagen Disney zullen achter elkaar vallen. Er zit steeds een rustdag tussen...
Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?

iverson

Wij waren vorig jaar in juli in Orlando en hebben alle Disney parken bezocht en ook Universal studios en Seaworld.
Zie http://villavacationflorida2010.blogspot.com/
Onze rustdagen bestonden uit shoppen haha.

Succes met de voorbereidingen.

PENPE
18-02-11, 08:48
Hou er wel rekening mee dat het in die periode 40+ graden kan zijn en dat is in combinatie met de hoge luchtvochtigheid in Florida best zwaar :-k

Groetjes,
Pieter & Petra

Michael66
18-02-11, 08:59
Onze rustdagen bestonden uit shoppen haha.Hoe raar het ook klinkt, in juli in Florida is dat "rusten". Shoppen doe je namelijk vooral in overdekte malls of winkels die gelukkig allemaal een goede airco hebben. Dat beschermt je tegen het slopende klimaat; de warmte en luchtvochtigheid.

mvdham
30-04-11, 00:05
Wij gaan ieder jaar in juli naar Orlando en ook dit jaar weer de laatste week juli en de eerste 2 weken van augustus, we hebben weinig andere keus met een schoolgaande zoon. Maar als je genoeg drinkt en pauzes neemt dan is het wel vol te houden.

Jen876
30-04-11, 00:29
Eerst de pretparken en daarna nog even de waterparken in dan is het wel vol te houden.

majrim
30-04-11, 01:14
:cool:je kan veel in de ochtend- en avonduren doen. Overdag veel drinken en tussentijds rusten. Het is vakantie en dan hoef je niet de haasten.
Juli is warm maar het is goed te doen. Wij gaan in juli voor de tigste keer!
We gaan weer luxe: huis met eigen zwembad dus plonzen we op allerlei rare tijden het water in.:smile:

Flufjuh
02-05-11, 14:52
Wij zijn in 2008 bijna elke dag naar een park geweest, en dan van 9 tot 19 ongeveer. Als je gewoon rustig aan doet en veel de schaduw opzoekt is het echt wel te doen. Oh ja, en...... goede schoenen dragen! :)

paull
12-05-11, 22:52
hoy orlando bezoekers

een vraagje
wij zouden graag na een dagbezoek van een themapark in orlando, even op adem willen komen in een waterpark , een blitz bezoek van max 2 uren,

wie kan ons hinten
welk waterpark ontleend zich er voor, en dan bedoel ik gemakkelijk parkeren en misschien gratis parkeren
centrale ligging
hoe zit het met de openingsuren in juli en aug

is er ook een mogelijkheid bij een bepaald waterpark waar we kunnen overnachten met een camper, of zijn er in de nabije buurt mogelijkheden

we gaan de verschillende waterparken wel bezoeken voor ganse dagen, maar het is voor de eerste dagen dat we een zo goed mogelijke keuze hebben gemaakt

we beschikken over de entreekaartjes WATER PARK FUN EN MORE en ORLANDO FLEX TICKET PLUS

graag een reactie van de kenners
dank u
paull

Njit
12-05-11, 23:03
Gratis parkeren is bij beide waterparken (Blizzard Beach/Typhoon Lagoon).

De waterparken zijn meestal van 10.00 tot 17.00 open. Zie ook:

http://disneyworld.disney.go.com/parks/blizzard-beach/calendar/
http://disneyworld.disney.go.com/parks/typhoon-lagoon/calendar/

paull
13-05-11, 22:16
dank u njit

voor te reageren en ook voor het doorgeven van die site

onze vakantie gaat van start vanaf 11 juli dus de parken zullen open zijn tot 8.00 s avonds
ik heb het toch goeg begrepen, of is er geen toegang meer op later uren van de dag tot de parken, ik bedoel geen toegang meer vanaf een bepaald uur

lijkt me raar
groeten
paull