PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Bertorelli: Savannah, GA - Miami, juli 2011



Bertorelli
07-02-11, 09:33
Hallo,

Wij zoeken nog een overnachting ruwweg tussen Orlando / Cape Canaveral en Miami.
Het zit namelijk zo.

Komende juni gaan wij (Bert & Hilda) een rondje Deep South en Florida doen vanuit Miami.
Mijn zus en zwager gaan begin juli ook die kant op en beginnen ook in Miami.

Nu zoeken wij een plaats waar we elkaar kunnen ontmoeten en kunnen bijkletsen 's avonds.

Onze Route:
Ma 4-Jul-2011 Savannah, GA
Di 5-Jul-2011 Savannah, GA
Wo 6-Jul-2011 Jacksonville, FL
Do 7-Jul-2011 Cape Canaveral, FL
Vr 8-Jul-2011 ???
Za 9-Jul-2011 Miami, FL
Zo 10-jul-2011 Naar huis... :-(

De route van Z&Z (Zus & Zwager)
Di 5-Jul-2011 Aankomst Miami
Wo 6-Jul-2011 Miami
Do 7-Jul-2011 Fort Lauderdale
Vr 8-Jul-2011 ???
Za 9-Jul-2011 Orlando
Zo 10-jul-2011 Orlando en verder...

Het gaat dus om de vrijdag de 8e.
Ik zat zelf te denken aan Port St. Lucie omdat dat mooi in het midden ligt.
Maar ook (Lake) Okeechobee zou kunnen qua ligging, maar daar is zo te zien niet veel te zien en doen.

Wie heeft er tips.

Groetjes, Bert

Teleton
07-02-11, 10:42
Zelf zou ik van Kennedy Space Center naar Orlando rijden. Je zou dan bijvoorbeeld samen kunnen shoppen en daarna naar Down Town Disney kunnen gaan, of naar Universal. De familie kan dan lekker blijven zitten.

Lake Okeechobee is wel een mooi gebied, als je van watersport, vissen of vogels houdt. Leuk om een keer te zien, maar ik zou er niet voor omrijden.

Alle plaatsjes aan de oostkust hebben zo hun charme: Pompano, West Palm Beach, Vero Beach, duizenden gingen jullie voor. Maar goed, zoveel hoofden, zoveel zinnen. Ieder z'n meug! Succes met de keuze.

Bertorelli
07-02-11, 13:54
Teleton,

Zal eens kijken of Orlando een optie is.
Wij zijn zelf helemaal niet van de pretparken.

In 2003 wel in Disneyland (CA) geweest, maar daar hadden we vrijkaartjes voor. :cool:
Wij komen uit de buurt van Kennedy Space Center die dag en mijn zus reist dan vanaf Fort Lauderdale.
Alles daar tussenin (incl. Orlando) zou dus kunnen.

Wij hebben dan al een vrij groot stuk kustroute gereden en een ritje door het binnenland is dan ook wel leuk. Voor mijn Z&Z wordt het de 1e keer VS dus voor hen is het ook wel leuk om een dagje weg te zijn van het echte toeristische deel van Florida en wat mee te maken waar niet iedereen geweest is.

Groetjes

Bert

hrjhaan
07-02-11, 14:14
Op vrijdagavond kun je ook naar Old Town in Kissimmee gaan. Daar kun je allemaal aparte auto's bekijken. Is ook een kersmis bij.

Bertorelli
07-02-11, 14:42
Op vrijdagavond kun je ook naar Old Town in Kissimmee gaan. Daar kun je allemaal aparte auto's bekijken. Is ook een kersmis bij.

Ah deze... http://www.old-town.com/
Zal eens kijken.

Auto's voor de mannen en 'Shop till you drop' voor de vrouwen :mrgreen: