PDA

Bekijk Volledige Versie : AAA Diamond Parking Pass Disney World



SasEs
05-02-11, 15:09
Hallo Iedereen,

Laatst zag ik op e-bay een AAA Disney VIP Diamond Parking Pass Disney World.
Dit is volgens mij een pas, die als je bij een van de Disney parken gaat parkeren het recht geeft op een plekje dicht bij de ingang.

Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft??

Tinkerbell
05-02-11, 17:26
Zoekt en Google zal het vinden.:razz:

http://www.disboards.com/showthread.php?t=2650727&highlight=aaa+parking+pass
Zo te lezen behoren zij op naam te staan en het is het net zo ver of misschien we nog verder lopen dan de gewone plaatsen.

corrus
05-02-11, 17:49
Hallo Iedereen,

Laatst zag ik op e-bay een AAA Disney VIP Diamond Parking Pass Disney World.
De AAA Disney VIP Diamond Parking Passes zijn niet overdraagbaar...
Ze staan welliswaar op Ebay, maar daar zouden ze niet mogen staan...
M.a.w. geld weg

Ritchie
02-02-15, 19:26
Walt Disney World Diamond parking pass bestaat niet meer.


Hieronder een geciteerde tekst van iemand van de AAA:


"Unfortunately, the AAA Diamond Parking Pass has been discontinued through Disney as of January 1, 2015. They no longer allow any type of preferred parking for anyone (other than handicap of course).

The reason for this is somewhat unknown, but we have our suspicions. I know Disney was struggling with verifying eligibility with who could use the pass and I also know that people were selling the parking passes online and they were absolutely not for sale, so there were a lot of people that were ruining it for those who were honest and using it correctly."

gayka
04-02-15, 01:04
so there were a lot of people that were ruining it for those who were honest and using it correctly Dit is ook gebeurd met de speciale passen voor mensen die gebruik maken van een gehandicapte kaart ook dit is door dit soort mensen verknalt.

Treesanne
04-02-15, 09:59
@ gayka.
De passen voor gehandicapten zijn niet afgeschaft maar in een eerlijker systeem gegoten.
Iedereen wacht nu gewoon op zijn beurt met dezelfde wachttijd. De een in de wachtrij en diegene met een pas mogen ondertussen iets anders doen en zijn dan gelijk aan de beurt.

Ritchie
05-02-15, 11:21
De passen voor gehandicapten, is er inderdaad nog, mijn vriendin heeft er afgelopen september nog legaal gebruik van gemaakt, mooi systeem.

Treesanne
05-02-15, 14:51
@ Ritchie
Zo is het . Je krijgt onbeperkte DAS passen en de fast passen die iedereen kan krijgen.
Het systeem is nu eerlijker. Iedereen heeft dezelfde wachttijd. De gewone gasten in de wachtrij en de speciale gasten kunnen de wachttijd anders invullen.
Eerlijk en fair. Het was een onhoudbare situatie dat in populaire attracties 75% van de gasten gebruik maakten van hun GAC pas en zo ongelimiteerde toegang hadden. Het hele systeem liep vast.

gayka
06-02-15, 23:24
@ gayka.
De passen voor gehandicapten zijn niet afgeschaft maar in een eerlijker systeem gegoten.
Iedereen wacht nu gewoon op zijn beurt met dezelfde wachttijd. De een in de wachtrij en diegene met een pas mogen ondertussen iets anders doen en zijn dan gelijk aan de beurt.
Dan zijn wij zeker door de verkeerde geholpen bij Guest Relations, want wij kregen echt te horen dat we maar gewoon in de rij moesten gaan staan als we ergens in wilde ondanks dat we de gehandicapte kaart lieten zien.

Treesanne
08-02-15, 13:46
De regels zijn idd anders geworden maar dit onderwerp ging over parkeerpassen.
Misschien kun je wat dit betreft een ander onderwerp openen.

Ritchie
08-02-15, 14:11
ik heb het bericht verwijderd, dit stond verkeerd.