PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peter68



peter68
04-02-11, 09:10
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik me aangemeld op het forum , maar las voorheen al 'stiekem' mee.
Inmiddels ben ik 2 keer in Florida geweest (1997 en 2000) en dat beviel wel. In 1997 een rondreis gemaakt en een shuttle lancering meegemaakt en in 2000 een villatrip naar Kissimmee
Dit jaar willen we met kinderen wederom een villatrip maken richting Orlando.
De vele tips en trucs op het Forum zijn erg handig want ik probeer het dit jaar zelf te regelen en niet via een reisorganisatie.
Gelukkig wel hulp van dit forum en moderator Michael66!

Groeten Floridagangers!

Peter.

Njit
04-02-11, 10:04
Welkom op dit gezellige FLorum. Zelf regelen geeft een stuk meer voorpret :-P

r.teeuwsen
04-02-11, 11:32
Hoi Peter,

Van harte welkom op dit informatieve forum. Twee keer al geweest en ook nog een lancering meegemaakt, ik gok dat heel wat florida gangers denken, hij wel, ik niet ;-)
Super moet dat geweest zijn!
Het is allemaal goed te doen, alles zelf regelen, het is ook veel leuker om iedere keer weer het ultieme leuke dingetje te zoeken en te vinden waardoor je vakantie steeds persoonlijker wordt....
Veel voorpret in ieder geval, info genoeg hier op het forum. En als je iets niet kunt vinden, genoeg liefhebbers die je op weg kunnen helpen.

Greetz, Remco

peter68
05-02-11, 18:40
Bedankt voor het warme welkom!

De shuttle lancering was zo ongeveer wel het meest indrukwekkende wat ik ooit heb gezien! Om ongeveer 23:00 uur kwam de zon weer op...
Jammer dat dat dit jaar niet weer gaat lukken, maar we vermaken ons vast wel!
Inmiddels de vlucht en villa geboekt en ingeschreven bij ESTA. Wat een onzin en geldklopperij is dat zeg!

Anyway, bedankt.

Peter.