PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vliegtuig



vliegtuig
01-02-11, 16:11
Hallo ik ben Anita en wij (mijn man en 2 dochters) gaan 26 februari voor de 7e keer naar Orlando. we hebben er ontzettend veel zin in, het voelt altijd een beetje als thuiskomen. deze trip is vast niet onze laatste we willen met de zomervakantie weer naar Amerika en dan mischien een rondreis maken.
we hebben al een hoop gezien en gedaan, maar leuke tips zijn altijd welkom!!:-o

groetjes Anita

Teleton
01-02-11, 16:49
we hebben al een hoop gezien en gedaan, maar leuke tips zijn altijd welkom!!:-o

Hallo Anita en familie! Je loopt al een flink tijdje mee op dit vrolijke forum voor de verwende Floridaganger, maar alsnog van harte welkom hier. Leuk dat je nu ook actief mee wilt door je voor te stellen.

Jullie volgende trip zit er al snel aan te komen. Zijn er nog leuke reisverslagen die je ons kunt bieden, of zijn jullie stille genieters? Hoe dan ook: een fijne vakantie gewenst!

vliegtuig
01-02-11, 18:21
hallo Teletom, Ik heb eerst een beetje "rondgelezen" en ben echt verrast!! je komt leuke verhalen tegen! wij zijn stille genieters wij hebben (jammer genoeg) geen reisverslagen gemaakt.
maar mischien komt dat nog wel!
bedankt en wij gaan heerlijk genieten!!!

gr Anita

Michael66
01-02-11, 19:09
Jouw forumnaam .... heeft dat toevallig iets te maken met het gezegde: "Ik ben niet gek, ik ben een ...."???

koenkamphuys
01-02-11, 19:13
wij gaan 26 februari voor de 7e keer naar Orlando.
Aha, een echte floridaverslaafde dus. Welkom op dit forum waar we niet aan afkicken doen. Je vindt hier genoeg aan tips voor rondreizen voor de komende 25 jaar.

Je nickname was voor mij trouwens 'guaranteed to raise a smile'.

vliegtuig
03-02-11, 12:11
ja rare gebruikersnaam ik heb hem ook niet zelf gekozen!!
maar ben blij dat ik er iemand mee aan het lachen heb gekregen!!! haha
en ja een beetje gek ben ik wel, maar op de goede manier!!

groetjes Anita