PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mirjam



Mirjam
30-01-11, 00:21
Hallo allemaal,

Wij zullen op 13 juli t/m 29 juli in Florida verblijven. Wij, dat zijn mijn vriend en ik met onze 10-jarige dochter. Eerst gaan wij een week naar Orlando waar we zullen verbijven in het Buena Buena Vista Palace Walt Disney World Resort. Vervolgens rijden we naar Naples en verblijven dan in het Edgewater Hotel. Wij hadden er niet zo heel veel zin in om als een dolle Florida rond te rijden omdat je je vaak zo ontzettend verkijkt op de afstanden. Maar vanaf deze 2 locaties de nodige uitstapjes te maken. Ik zou graag naar de Everglades willen gaan en naar Sannibel Island maar als jullie nog goede tips hebben voor bezienswaardigheden die we niet mogen missen, leuke restaurantjes of geweldige shoppingmalls dan hoor ik het natuurlijk heel graag.

Ik ben heel benieuwd!

Mirjam

2theUSA
30-01-11, 10:19
Hoi mirjam, welkom op het forum.
Vanuit Naples is het leuk om een bezoek aan Babcock http://www.babcockwilderness.com/ te brengen. Vorig jaar zijn wij daar geweest met onze dochter van 13 en zoon van 10 jaar, wij vonden het erg leuk, wel even bellen van te voren om te reserveren.
Veel plezier met plannen maken,

Groet Christa

Mirjam
02-02-11, 22:09
Hoi Christa,

Dank je wel voor jouw tip, de kans is groot dat we hier zeker een bezoekje aan zullen brengen. Iets wat ik tot nu toe nog niet in de boekjes heb zien staan.

Groet, Mirjam