Bekijk Volledige Versie : Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
Bedankt Njit . Krijg je dan tickets of E tickets .
E-tickets. Kun je gelijk mee naar Zone C, naar binnen dus.
Heb juist mijn tickets besteld en ja ze zijn 14 dagen geldig !!!!
Sweetsugar
19-03-17, 00:10
De veelgenoemde link werkt helaas niet meer.
Deze https://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/BGT/TicketsInternationalVisitors.aspx?selectedsellingg roupid=1267 ? Werkt prima!
Sweetsugar
19-03-17, 21:57
Bij mij deed ie het niet. Dit is zonder waterpark zo te zien.
https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/seaworld-orlando-tickets/3-park-seaworld-aquatica-and-busch-gardens-ticket
Deze 14-daagse pas is 131,= incl . gratis parkeren. En mét waterpark!
Roy Reuter
09-05-17, 13:03
Ik ben aan het overwegen om een jaarkaart te kopen voor SW & BG. Weet iemand toevallig (gebaseerd op voorgaande jaren) of ze weleens leuke acties hebben zoals een 13de maand of korting bij een Annual Pass (en dan niet alleen voor FL Residents)? En zo ja, wanneer dan de grootste kans dat ze dit aanbieden in het jaar?
Any help is appreciated :)
https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/orlando-attraction-tickets/orlando-combination-ticket-packages/legoland-florida-seaworld-parks-combo-ticket?ref=tickets_list
Ik heb dit jaar deze gekocht :) Legoland is wel een leuke aanvulling voor onze kleine meid.
Vond Legoland als volwassene ook nog best een leuk park. De achtbanen zijn leuk gedaan. Wij waren er bij de opening van het park.
https://halloweenflorida2011.files.wordpress.com/2011/10/img_0266_thumb.jpg?w=966&h=726
marjolijne
25-05-17, 11:45
Het voordeel aan legoland is dat kinderen vrij veel alleen kunnen doen.
Bij veel attractie's zijn geen ouders verplicht zeg maar.
Dus pa en ma heerlijk op een bankje en de kids 25x in de achtbaan, heerlijk.
En het is allemaal wat overzichtelijker.
Wij gaan in 2018 weer. Hebben een 4 park ticket ( Adventure Island Tampa zit er ook bij)gekocht. Inclusief parkeren en meerdere bezoeken binnen 14 dagen eerste gebruik ticket. Dit voor de superprijs van 141 dollar.
https://www.orlandoattractions.com/tickets/SeaWorld-Aquatica-Busch-Gardens-Tickets
Voor mij was de aanbieder onbekend. Reviews op trustpilot zijn goed. E tickets zijn binnen.
Wie van jullie weet wat ik moet invullen bij het opsturen van de tickets bij attractiontickets.ie? De tickets zijn nu voor kinderprijzen, maar als ik het goed lees moet ik nog eens 26 euro betalen voor het verzenden. Alvast bedankt.
Als je via Attractionticketdirect.de besteld heb je daar geen last van. Zijn de tickerprijzen wellicht wel wat duurder... Dit is de Duitse variant, wij hebben er goed ervaringen mee! Dus even goed vergelijken (ook met de co.uk-variant) en dan boeken maar! Veel plezier.
Ik heb ergens gelezen op dit forum, dat er velen de verzendkosten niet betalen en dat het eigenlijk altijd goed komt.
Wij kopen ze volgend jaar ook bij .ie of .uk maar gaan toch de verzendkosten betalen. Op die 26 euro komt het bij ons ook niet meer aan, en het geeft mij toch een wat geruster gevoel.
PixelMagic
20-08-17, 15:02
Vorige week nog bij .ie besteld, komt netjes zonder extra te betalen met een t&t code in de bus. Geen enkele vorm van angst gehad
Bij de bestelling geef je je land op. Ze zouden dan automatisch al de duurdere verzendkosten kunnen toevoegen. Dat doen ze nog steeds niet dus ik zou gewoon lekker de standaard goedkope optie kiezen.
Wij hebben ze vorige jaar ook besteld zonder extra verzendkosten
Als je via Attractionticketdirect.de besteld heb je daar geen last van. Zijn de tickerprijzen wellicht wel wat duurder... Dit is de Duitse variant, wij hebben er goed ervaringen mee! Dus even goed vergelijken (ook met de co.uk-variant) en dan boeken maar! Veel plezier.
Mads2017, weet jij hoe lang het duurt voor je de tickets via duitsland binnenkrijgt?
Bij touracti voor 133 euro pp, 4 parken (SW, BG, AI en Aquatica) incl parkeren!
Super geregeld, na 5 minuten per mail binnen, uitprinten en werkt!
We hebben er heel veel profijt van gehad, voor een lage prijs!
PixelMagic
24-08-17, 19:00
Bij touracti voor 133 euro pp, 4 parken (SW, BG, AI en Aquatica) incl parkeren!
Super geregeld, na 5 minuten per mail binnen, uitprinten en werkt!
We hebben er heel veel profijt van gehad, voor een lage prijs!
bij attractiontickets.ie paar weken geleden 268€ betaald voor twee kaarten, incl verzenden, dus is niet speciaal zou ik denken.
let wel op, wij hebben gratis parkeren er bij en was lang niet overal zo !
Nog een vraag. Moet ik voor alle familieleden een ticket met gratis parkeren aanschaffen of is 1 voldoende? Met andere woorden als 1 van ons gratis parkeren heeft (maar 1 auto) is dat voldoende? Dan kan ik namelijk via de andere link tickets kopen voor alleen Bush Gardens en Seaworld.
De prijs voor parkeren is per auto, niet per persoon. Dus 1 ticket is voldoende.
marjolijne
25-08-17, 18:55
Oh dat brengt me op een idee.
Wij gaan volgend jaar naar discovery cove.
De tickets met parkeren in de ander parken zijn 20 dollar duurder.
Daarom had ik al zitten wikken en wegen.
Maar nu wordt het dus 1 duur ticket en 3 goedkopere.
Kunnen we toch weer 60 dollar besparen.
Dank je Njit. Nog een vraag. Ik probeer via de oude link https://commerce.4adventure.com/eSto...nggroupid=1267 (https://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/BGT/TicketsInternationalVisitors.aspx?selectedsellingg roupid=1267) Tickets te boeken, maar volgens mij werkt deze niet meer?
Nee, kwam ik vandaag ook achter. Alleen nog maar duurdere tickets. Wij hebben deze in januari nog wel gebruikt.
Iemand bekend met deze site?
https://fb.magicalgetaway.com/universal-orlando/islands-of-adventure-tickets-from-35-2017/?st-t=vista_universal_tickets&gclid=Cj0KCQjwkd3VBRDzARIsAAdGzMD_7QtIJ2rFAdCK0-PULmbZ6TdvapV4Nr8tjygzgJFV6yy4rriNpKUaAk4lEALw_wcB
Zou even de site goed bekijken en lezen, is een timeshare toestand:
...our Policies
Attendance at a 90 minute discovery tour and sales presentation of Westgate Resorts is required. Failure to qualify and attend the sales presentation will result in a surcharge of the difference between the discounted vacation package price and the full rental rate (based on s.................
Via de mail een aanbieding, ivm de opening van Ray Rush in Aquatica USD 99 voor een bezoek aan 2 van de parken. Nu kopen, en binnen 365 dagen activeren. Lijkt me een superaanbieding voor onze meivakantie volgend jaar. OMG....ik heb nog niet eens vliegtickets :cool: Zal ik het doen?
2 Parks for $99.99: Valid for a total of two (2) visits at any of the following parks: SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay and Adventure Island Tampa Bay. Valid 365 days from date of purchase during regularly scheduled operating hours. Second visit must be redeemed within fourteen (14) days of first visit. This ticket is non-transferable, non-refundable, not for resale, void if altered, will not be replaced if lost or stolen and may be confiscated without restitution for misuse. Valid for the person listed on the ticket. Photo verification required for each entry. This offer is not to be combined with any other special offers or discounts and does not include special events or Howl-O-Scream. Offer subject to change without notice. Price does not include parking, taxes or service fees. Savings based on the regular gate price of comparable admission tickets. Discount not available at the park
Anita&Dennis
13-05-18, 09:13
Wij hebben (ik dacht) circa 120 euro pp betaald voor onbeperkt toegang tot busch gardens, aquatica en sea world incl gratis parkeren. Even afwegen wat je doel is van vakantie. Ik vond dit met klein kindje wel handig (vaker een half dagje)
Ook een fijne prijs. Wij gaan gewoon 2 volle dagen, met 6 volwassenen, dan vind ik het verschil te groot!
Enrico van Tuijl
20-05-18, 17:49
Nu EUR 112,34 voor 14 dgn onbeperkt voor 3 parken incl. parkeren bij
orlandoattractions.com.
Vind ik een mooie prijs, dus ik heb ze gekocht!
Idd een erg mooie prijs. ( parkeren is daar altijd gratis, dat zetten ze erbij omdat dat leuk staat maar heeft geen meerwaarde )
masterkabal
20-05-18, 19:07
Idd een erg mooie prijs. ( parkeren is daar altijd gratis, dat zetten ze erbij omdat dat leuk staat maar heeft geen meerwaarde )
Parkeren is niet gratis hoor bij SeaWorld of Busch Gardens. Zonder dit ticket betaal je parkeergeld. Dacht 22 dollar.
Parkeren is niet gratis, dit staat op de website van Seaworld:
We offer general and preferred parking to our guests. General parking is $20 and preferred parking is $30. Our annual pass members receive complimentary general parking and may upgrade to preferred parking for $10 if they wish. Save money by purchasing your parking pass in advance online.
We zijn er altijd zo naar binnen gereden en geen passen hoeven te laten zien. Vreemd.
@ Enrico; Krijg je etickets of ontvang je de tickets per post?
Ik ben best vaak in SeaWorld geweest, maar nergens waar je zou kon doorrijden.Kan het zijn dat jullie tegen sluitingstijd kwamen?
Ik ben best vaak in SeaWorld geweest, maar nergens waar je zou kon doorrijden.Kan het zijn dat jullie tegen sluitingstijd kwamen?
@Patrick, ik denk dat je het tegen mij hebt. Nee nooit tegen sluitingstijd binnen gekomen altijd echt aan het begin van de dag. Dan zal ik er wel helemaal naast zitten. Van de zomer mogen we weer dus ga eens extra goed opletten hoe en wat !!
Seaworld, Busch Gardens en Aquatica is altijd betaald parkeren geweest.
Iemand ervaring met deze site ?
https://www.touracti.com (https://www.touracti.com/nl/do/orlando/1000041/1118/seaworld-orlando-aquatica-en)
99,5 € voor een 3 park ticket Seaworld geldig gedurende 14 dagen.
Wat mij betreft de meest voordelige formule die ik tot nu toe heb gezien.
Wij hebben via touracti tickets geboekt voor een boot tocht naar klein Curaçao, en dat is prima gegaan niets op aan te merken.
Krullenbol
22-06-18, 11:57
Tja, op de website www.touracti.com de aanbieding: € 124,- pp
Onbeperkt toegang + gratis parkeren - Ongelimiteerde toegang tot SeaWorld Orlando, Aquatica, Busch Gardens en/of Adventure Island - binnen 14 aaneengesloten dagen, vanaf je 1e bezoekdag dat je ticket wordt geactiveerd. Dit ticket is inclusief parkeren
Het zou bijna oplichting kunnen zijn?
Is niks oplichting aan. Busch Gardens heeft in het verleden ook zelf dit soort goedkope tickets aangeboden aan bezoekers buiten de US.
Krullenbol
22-06-18, 12:24
Okee dank je
Hallo allemaal,
Heeft iemand misschien onlangs tickets gekocht via touracti?
Wij zijn op zoek naar kaarten voor Discovery cove en de seaworld parken.
Bij Touracti is het toch al zo een 60 euro voordeliger dan bij atd. Maar Ja.... twijfels omdat we Touracti niet kennen en bij het googlen toch wel wat negatieve reviews tegenkwamen.
Dus we zijn erg benieuwd naar mede forummers die onlangs tickets hebben gekocht!
Waar ik mijn vraagtekens bij zet is dat je bv voor de Universal 3 park explorer tickets een voucher krijgt en dan bij Universal de voucher kan inwisselen voor de "echte" tickets terwijl Universal zelf deze 3 park explorer helemaal niet verkoopt. Maar wellicht heeft iemand ervaring dat dit gewoon goed gaat.
Edit: de Universal 3 park explorer tickets zijn bij ATD trouwens goedkoper dan bij Touracti.
Hoi, ik ben van plan om tickets voor seaworld te kopen via undercovertourist. Bij het afrekenen moet ik het 'billing' adress invullen. Ik kan hier alleen een Amerikaans adres invullen.. heeft iemand hier ervaring mee? Wat vul ik in?
Geen idee meer maar volgens mij heb ik gewoon mijn eigen adres ingevuld. Heb in ieder geval de kaartjes binnen (per email). Heb geen account aangemaakt maar ingelogd als gast.
Hallo, iemand onlangs nog ervaring met americanestates.nl gehad? Als ik daar 14 dagen onbeperkt toegang kaartjes bestel voor Sea World, scheelt ons dat behoorlijk voor 5 personen ipv bij Sea World zelf. Maar ik ben altijd beetje voorzichtig met dit soort site's.
Ja! Ik heb daar een week geleden ook die tickets besteld en snel binnen. Prima geregeld.
Heb twee jaar geleden daar ook de hotels en Autohuur geregeld. Fijn bureau.
Heb je deze gezien?:
https://www.attractionticketsdirect.de/orlando/seaworld-orlando/unlimited-seaworld-aquatica-busch-gardens-adventure-island-tickets
Er zijn diverse varianten en je hoeft maar 1 ticket met parkeren te hebben. Parkeren alleen is al ongeveer $25 per dag.
Bij American Estates zijn ze goedkoper nl. € 129,= p.p. en óók gratis parkeren:
https://www.americanestates.nl/attractietickets.asp
SUPER DEAL SeaWorld 14 dagen Ticket Onbeperkt toegang gedurende 14 dagen tot SeaWorld, Aquatica, Busch Gardens en Adventure Island in Tampa. Inclusief gratis parkeren bij alle parken. Geldig 14 dagen na eerste bezoek. (E-ticket op naam)
Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord! Ik wil deze super deal ook gaan nemen. Voor alle 4, de jongste is 2 dus die heeft (geloof ik) geen ticket nodig. Dan nog ben ik goedkoper uit dan als ik bij Sea World bestel. Hoe zit het dan met het parkeren gaat dat allemaal automatisch of krijg je daar ook een kaart voor?
Je komt aan en laat je tickets zien en kunt gewoon doorrijden.
ik heb de tickets er even bij gepakt en dit staat er op:
4 Parks Unlimited Visits + Parking
Bedankt voor het antwoord.
Gister heb ik gezocht naar kaarten, 14 dagen flexticket incl parkeren en het goedkoopste wat ik kon vinden was 159€ pp... nu ben ik niet de beste in het zoeken naar deze kaarten want wil ze uiteraard ook van een betrouwbaar adres. We gebruiken ze laatste week april en eerste week mei. Zou iemand met me mee willen kijken?
thanks Meisje
florida_usa
20-01-20, 08:22
Bij https://www.attractiontickets.com/en-ie/orlando-attraction-tickets/seaworld-orlando-tickets/3-park-seaworld-aquatica-and-busch-gardens-ticket zijn ze 130 euro.
Zie nu dat er 26 euro verzendkosten bij komen :-(
Moet er 5 hebben, dus het is zeker voordeliger! Dank je wel