PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maszaro



Maszaro
27-01-11, 14:30
Hey,
Ik ben Nicole en ga samen met mijn vriend (aug. mijn man) al weer voor de 4de keer naar de USA. In 2005 New York, 2008 Florida zijn toen rond gegaan, en in 2010 naar zuid west. En hebben nu weer Florida, geboekt bij Arke fly van 9-9 tot 26-9. Nu hebben we een villa gehuurd in Kissimmee Lake Berkley Resort. We gaan in aug. Trouwen en hebben de keuze gemaakt om geen feest te geven, maar om de ouders en zusje mee te menen naar Florida. Wij vonden het in 2008 zo leuk dat we dat graag met de ouders willen delen.:smile:
Groetjes Nicole

Teleton
27-01-11, 16:16
Hey,
We gaan in aug. Trouwen Hey Nicole met vriend/man en familie, welkom hier op het forum voor de verwende Floridahoneymooners. Jammer dat jullie in 2008 zo besmet zijn geraakt met het Floridavirus, je familie meenemen naar een huisje op de Veluwe is veel voordeliger....;-). Maar nu de kogel toch door de kerk is, maak er dan echt iets moois van met z'n allen. September is een heerlijke maand. Laat je vooral verwennen want in de restaurants en in sommige parken vieren ze jullie honeymoon vrolijk mee en worden er kleine attenties gegeven. Moet je het wel even laten weten, natuurlijk.

Veel plezier met alle voorbereidingen en natuurlijk straks in Het Beloofde Land!

de jantjes
27-01-11, 17:02
Welkom Nicole en a.s manlief

Erg leuk idee om je familie mee te nemen op Honeymoon.
Leuke dag in Augustus en nog veel meer plezier in September in Florida met je ouders en zusje.

geniet van alle voorpret :grin:

greetz astrid