PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jessy en Marijke



Summerbunny
09-11-05, 13:27
Hallo!

Wij zijn 2 gezellige meiden uit het brabantse land.
We zaten ons een week of 3 af te vragen of het misschien gezellig zou zijn als we eens een keertje een weekend naar Londen of Milaan zouden gaan, lekker eten...winkelen...beetje gek doen.

Nou na veel zoeken op internet wat nou leuk zou zijn kwam Marijke op New York..."daar heb ik altijd al een keer heen gewild"....en zo kwamen we steeds dichterbij the Sunshine State terecht.

We kwamen erachter dat 5 dagen New York ongeveer net zo duur zou zijn (ongeveer dan he) als 9 dagen Florida....maar ja....9 dagen was dan wel weer te kort om genoeg te kunnen zien.
Dus....

Is het uiteindelijk van een weekendje Londen ge-upgrade naar een twee-weekse reis naar Florida...een fly-and-drive.
We vliegen op Orlando en eindigen in Miami.

We zijn al een hoop aan het bedenken en uitstippelen waar en wat we precies allemaal gaan doen.
Iedere dag op florida.pagina.nl en alles wat er maar van te vinden is.

We gaan in Mei volgend jaar, en we kunnnen nu al niet wachten!!

Groetjes van 2 vrolijke Florida-gangsters :wink:

Natasja L.
09-11-05, 13:44
Welkom op het forum. Leuk dat van een kort weekendje Londen, een 2 weekse flydrive naar Florida is uitgekomen. Jullie zullen er geen spijt van hebben. Florida is gewoon een fijn vakantieland met veel mogelijkheden. Wanneer gaan jullie eigenlijk? Ik wens jullie alvast veel plezier en voorpret met de reis. Als jullie nog vragen hebben, dan horen we het wel!

Summerbunny
09-11-05, 14:45
We vertrekken op 18 mei en komen de 30ste terug.

Bedankt en we zullen jullie nog wel een paar keer om advies vragen voordat we gaan! :lol:

Ik ben eigenlijk stiekum na al wat ik gelezen heb over de states zo enthousiast geworden dat ik voor het najaar alvast aan het kijken ben voor een fly en drive aan de westkust :wink: