PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: P_bril



p_bril
26-01-11, 19:34
Hallo allemaal,

ik ben Patricia getrouwd met Demis en samen met onze twee dochtertjes van 4 en 7 jaar gaan we 22 April a.s 16 dagen naar Orlando!
We hebben een villa gehuurd en we willen heel wat parken gaan bezoeken:-P
Dit is voor ons de eerste keer, maar na wat ik zoal op dit forum gelezen heb vast niet de laatste keer!\\:D/

Ik heb inmiddels al heel veel uurtjes doorgebracht met berichten en tips lezen op dit handige en leuke forum!
maar er is zoveel informatie dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie
gelukkig heb ik nog even om me in te lezen....

groetjes Patricia

r.teeuwsen
26-01-11, 19:53
Hoi Patricia,

Welkom op dit informatieve forum, zoals je al gemerkt hebt kun je hier werkelijk alles vinden om er een onvergetelijke vakantie van te maken.
Als je iets niet kunt vinden, vraag gerust, er zijn genoeg ervaringsdeskundigen hier op het forum die je op weg willen helpen ;-)

Veel plezier met je voorbereidingen.
Greetz, Remco

2theUSA
26-01-11, 22:37
Hoi Patricia,

Welkom op dit informatieve forum.
Je zegt dat je af en toe door de bonen het bos niet meer ziet, begrijpelijk want er is hier ontzettend veel over Florida te vinden. misschien heb je het al gedaan, maar het is altijd handig om reisverslagen te lezen. dan zie je wat voor routes anderen afgelegd hebben, en wat zoal wel of niet leuk is voor jouw vakantie.

groetjes en succes,

Christa

Dr. Phlox
27-01-11, 07:31
Hoi Patricia,
Welkom op dit forum. Het zal heel leuk worden voor de kids. Ik weet niet of ze helemaal weg zijn van princessen. Maar als dat zo is, zou je een make over kunnen plannen zonder dat ze het weten. Wil je daar meer over lezen, kijk dan naar ons reisverslag (http://www.t-damen.nl) van 2008 dag 16.
Hebben jullie al een beetje een planning gemaakt van wat je allemaal wil gaan zien?
Grz
Ton

p_bril
27-01-11, 14:24
Hoi,

bedankt voor jullie reacties!
Ik heb idd al wat reisverslagen gelezen en ben daardoor al weer op een hoop nieuwe ideeën gekomen, omdat het de eerste keer is weet je niet wat er allemaal te doen is, maar we zijn van plan om 3 parc ticket voor seaworld, aquatica en buschgardens aan te schaffen zodat we daar onbeperkt naar toe kunnen
we willen dan bij seaworld ook de vip tour gaan doen!( ik dacht dat is handig met pasen omdat het dan overal zo druk is hebben we daar iig geen last van met een gids)
en ik twijfel nog over hoeveel dagen we naar dedisneyparken willen iig 2, omdat we ook graag nog een airboat trip willen maken en een dag naar clearwater beach willen om een dolfijnenboottocht te maken

en Ton ik heb je reisverslag gelezen, erg leuk!
ik ga zeker even kijken op de disney site

mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag!

groetjes Patricia

2theUSA
27-01-11, 18:52
Hoi Patricia,

De viptour in Seaworld kan ik je van harte aanbevelen, wij hebben hem van 14.00-21.00 uur gedaan. Het was een verassing voor de kinderen, wij zijn om een uur of 11 naar het park gegaan, wat rond gelopen, shows gezien en na de lunch...
Nergens wachten, de mooistes plekjes met de show en hoop extra info, en regelmatig verse drankjes e.d.

veel plezier, groet Christa

koenkamphuys
27-01-11, 21:17
en een dag naar clearwater beach willen om een dolfijnenboottocht te maken
Ik kan je de boot van Little Toot aanraden. Vooral omdat die vrij kleinschalig is. De boot vaart naar waar ze ook maar een troepje dolfijnen spotten en speert 'm dan ineens ervandoor. De dolfijnen vinden het kennelijk heel eluk om op de golven van de boot kunsten uit te gaan halen en maken er een complete show van. Let wel: dit zijn wilde dolfijnen die er gewoon plezier in hebben. Ik vond het heel indrukwekkend.

Google even op Little Toot, en print van de website een kortingscoupon.

p_bril
28-01-11, 09:11
leuk om te lezen dat de vip tour zo goed is bevallen!
ik vraag me af of dat misschien een idee is om met pasen te doen. omdat ik overal lees dat het dan enorm druk is overal

ik had idd in een reisverslag al gelezen over de little toot ziet er leuk uit ik ga meteen even kijken voor de korting

dank voor jullie reacties
groetjes Patricia