PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mara25



mara25
26-01-11, 13:39
Ik zal me dan ook maar even netjes voorstellen, mijn naam is Mara en afgelopen jaar ben ik met mijn vriend (die tijdens ons bezoek aan Las Vegas mijn man werd) en nog 2 vrienden voor het eerst naar de USA geweest.

En dan ben je verslaafd he.... vorig jaar hebben we het westen bezocht (Californië, Nevada, Utah en Arizona) en dit jaar willen we florida bezoeken.

Onze tickets zijn sinds gisteren geboekt. 23 mei vertrekken we richting Miami en 13 juni vliegen we (ook vanaf Miami) weer terug om zo een dag later weer in NL te zijn.

Ons idee is om circa 2 weken door Florida te reizen en ergens tussendoor een week een villa ofzo te huren bij Orlando, om zo een aantal pretparken te bezoeken. Maar dit alles kan nog alle kanten op.... er is namelijk nog niets geboekt ofzo. Eerst maar eens wat reisverhalen en tips opdoen op dit forum en zo mijn 'rondje' Florida langzaam maar zeker vaststellen.

Njit
26-01-11, 13:40
Welkom op dit gezellige FLorum. Reisverslagen zijn er genoeg te vinden, net als reisschema's. Als je eenmaal een opzetje hebt dan kun je hier op laten 'schieten' door de medeforummers.

Veel voorpret alvast gewenst :)

r.teeuwsen
26-01-11, 17:36
Hoi Mara,

Welkom op dit informatieve forum, hier kun je lekker je goed voorbereiden op die geweldige reis naar Florida.... ;-)
Info en leesvoer genoeg, als je iets niet kunt vinden, vraag gerust, altijd wel iemand die je op weg wilt helpen!!

Veel plezier met de voorbereidingen,
Remco

mara25
27-01-11, 10:32
Bedankt voor de reacties, en die voorpret gaat wel lukken hoor. De vakantie van vorig jaar heeft ook 'maar' 3 weken geduurd, maar ik heb er 9 maanden plezier van gehad, haha!! (Voor- en napret :-) )

s-ax-y
30-01-11, 20:20
Ik stel mezelf hier ook maar gelijk voor

Ik ben Jessica, de vriendin van Mara. Mijn mannetje en ik gaan dus gezellig met Mara en haar man op reis.
Zoals Mara al zei zijn we vorig jaar in het westen geweest en dat was een geweldige reis.
Mijn partner en ik zijn in 2008 al een keer in Florida geweest maar willen er graag nog een keer naar terug met Mara en Peter. Genoeg te zien en te beleven!

Njit
30-01-11, 20:25
Leuk dat jullie je ook voorstellen. Gezellig hoor, zo met z'n allen!

r.teeuwsen
30-01-11, 22:33
Hoi Jessica,

Jullie ook welkom op dit informatieve forum..... genoeg leesvoer de komende tijd om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Ben benieuwd naar het merk/model auto wat jullie gaan huren ;-)

Greetz, Remco

sjanzen
01-02-11, 11:16
Leuk dat dit forum zoveel leuke mensen trekt:)

mara25
04-02-11, 20:25
Thanks!

En Remco, volgens mij (zeg het nog even voorzichtig nu Jessica ook op het forum zit ;) ) Zijn we wat betreft de auto het al redelijk eens. Het wordt een GMC Yukon XL (PFAR) of gelijkwaardig :sun:

r.teeuwsen
04-02-11, 21:29
Geen SAXO 16V dus :-)

Ai... doet denk ik wel een klein beetje pijn, gelukkig dat je het voorzichtig brengt ;-)
Maar ja, die GMC Yukon XL.... Whow...

mara25
05-02-11, 16:27
Hmm... of je hebt zitten google-en, of je hebt ook een saxo....

Even voorstellen: Links Jessica, rechts Mara ;)

Maar omdat we in NL in van die kleine autotjes rijden, willen we dat compenseren met een hele dikke Jeep in de VS, haha!

http://www.saxo16vclub.nl/Website/Fotoalbum/Fotoalbum2007/100_Tuning/images/gfx_2.jpg

s-ax-y
23-05-11, 07:56
Vandaag is het zo ver!
We vliegen om 15.10 u met KLM naar Miami en de eerste 2 dagen zitten we op Miami beach. Bij Hertz hebben we een Yukon XL of gelijkwaardig gereserveerd Vervolgens 1 overnachting op key west.
De dagen erna hebben we nog niets geboekt. De 2e week zitten we in een villa.
De 3e week wederom nog niets vastgelegd dus dat zien we ter plekke wel.
De kaartjes voor universal en Bush gardens zijn al binnen.

Tot over drie weken!


Oja, vergeet ik nog iedereen te bedanken voor de goede tips en de leuke stukken hier op het forum. Bedankt allemaal!

Njit
23-05-11, 08:24
Veel plezier. En we lezen de verhalen wel hier op het forum?

aggie
23-05-11, 09:22
Heel veel lol en plezier in Florida!!! Houden jullie ons op de hoogte? Goede reis.

groetjes van Aggie