PDA

Bekijk Volledige Versie : Het "Even voorstellen..." forum



Daniel
08-10-04, 14:12
Hallo allemaal,

Op dit moment is het "Even voorstellen..." forum een beetje een rommeltje: er is een groot topic met daarin verschillende mensen die zich voorstellen en er zijn een aantal kleinere topics waarin mensen zich individueel voorstellen.

Om het weer wat overzichtelijker te maken stel ik voor dat iedereen een apart topic krijgt. Op die manier kun je makkelijker iemand (terug)vinden en staan alle reacties op een onderwerp ook bij elkaar. Goed idee... of toch maar niet?

Daniel

Ebelix
08-10-04, 14:29
Heel goed. Wordt het een heel stuk overzichtelijker.

Njit
08-10-04, 17:03
Om het weer wat overzichtelijker te maken stel ik voor dat iedereen een apart topic krijgt. Op die manier kun je makkelijker iemand (terug)vinden en staan alle reacties op een onderwerp ook bij elkaar. Goed idee... of toch maar niet?
Daniel

Goed idee! Maak dan ook gelijk even een Sticky met daarin de richtlijnen voor het voorstellen.

Dat men een apart topic dient aan te maken etc..

SpaceAce
08-10-04, 18:16
Inderdaad een goed idee.

En als topictitel je naam bijvoorbeeld (wow, dan heeft iedereen zo meteen gewoon een eigen topic, brr eng gewoon).

EN het moet je verplicht worden: voorstellen!! :D

Ta2 Gerrit
08-10-04, 21:53
Het idee is niet slecht en zeker overzichtelijk, maar ben je niet bang dat het een enorme lijst (nu al 150+) gaat worden ? Aan de andere kant, dan heeft het scrollwieltje ook wat te doen. :lol:

Daniel
11-10-04, 14:27
Operatie succesvol uitgevoerd! Ik vind het er een stuk beter uitzien zo.
Ik denk dat het wel mee valt met die enorme lijst: niet iedereen zal zich voorstellen en na 30 posts op een pagina komt er gewoon een pagina bij... Mocht het later toch weer onoverzichtelijk worden, dan verzinnen we wel weer wat nieuws!

Njit
11-10-04, 14:32
Operatie succesvol uitgevoerd!

met dank!

ziet er inderdaad prima uit zo.. =D> \:D/ =D> \:D/ =D> \:D/

Ebelix
11-10-04, 15:39
Ziet er heel overzichtelijk uit. Bravo