PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bianca



bianca1977
23-01-11, 15:42
Hallo allemaal,

Ik ben bianca en ga eind oktober 2 weken rondreizen door Florida met m'n man en ouders. Voor ons is het de 2e keer Amerika, maar voor m'n ouders is het de eerste keer dat ze een verre reis maken.
De 1e week hebben we een villa bij Orlando gehuurd en daarna reizen we door naar Naples, Key West en Miami Beach.
Ik heb al heel veel informatie van deze site gehaald, maar bruikbare tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Groetjes,
Bianca

r.teeuwsen
23-01-11, 18:16
Hoi Bianca,

Wat een heerlijk vooruitzicht, lekker Florida verkennen. Ik denk dat je ouders het Florida virus vanzelf oplopen, dat kan bijna niet missen! Die willen terug ;-)
Eind oktober is een heerlijke tijd om te gaan, geniet er van!
Veel plezier bij het rondneuzen op dit informatieve forum, als je iets niet kunt vinden, laat gerust weten, genoeg ervaringsdeskundigen die je op weg willen helpen.

Suc6, Remco

2theUSA
24-01-11, 21:01
Hoi bianca,

Welkom op het forum!
Vanuit Naples is het erg leuk om een tour op de Babcock ranch te maken, wel even reserveren van te voren. Op weg van of naar Key West mag je natuurlijk het Morada Bay Beach Cafe niet missen, het ligt op Islamorada op een unieke locatie. En de Key Deers op Big Pine Key vonden wij ook erg leuk.
Veel plezier met het plannen van jullie reis.

groet Christa