PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Afrim, Natasja en Ryan



SasEs
22-01-11, 17:12
Hallo Forumleden,

Graag willen wij ons even voorstellen, wij zijn Afrim Natasja en Ryan en gaan sinds 13 jaar weer naar Orlando.
Ryan onze zoon van 5 jaar is net als zijn ouders gek op pretparken.
Hij zal zijn ogen uitkijken.
Onze belevenissen gaan we bijhouden via een blog, als je het leuk vindt kan je ons volgen. Wij zouden dat in iedergeval leuk vinden.:lol:

http://sasesorlando.blogspot.com/

Groetjes Afrim, Natasja en Ryan. "SasEs"

Teleton
22-01-11, 17:19
Welkom hier enne...we gaan jullie volgen hoor!

Dr. Phlox
22-01-11, 17:22
Welkom Afrim Natasja en Ryan op dit leuke forum.
We zagen net op jullie blog dat jullie de vakantie via American Vacations hebben geboekt. Wij hebben hem daar ook geboekt. Goede service. We zullen jullie planning en vakantie verder volgen.
Grz
Ton

pumi1000
24-01-11, 13:28
Welkom, en ik heb me ook aangemeld om jullie te volgen. Leuk die oudere foto's die je erop hebt staan van 13 jaar geleden toen was het inderdaad nog zonder alle info van internet zoals nu. Zolang duurde het bij ons ook en we zijn meteen weer verslingerd geraakt.........heerlijke plek om naar toe te gaan.

Njit
24-01-11, 13:45
Erg leuk ja, die foto's uit de oude doos. Misschien wel een keer de moeite om er een draadje voor op het forum te openen.

SasEs
24-01-11, 20:25
Bedankt voor jullie leuke reacties, wij vinden het ook een leuk idee om oude foto's uit Florida/Orlando te zien.
Wij vinden het altijd wel leuk om foto's te zien als we een site of blog volgen.

http://sasesorlando.blogspot.com/

Groetjes Afrim, Natasja en Ryan. "SasEs"

2theUSA
24-01-11, 20:37
Welkom op het forum, ik zal mij ook aanmelden als volger van jullie blog!
Veel plezier met alle voorbereidingen.
groet Christa

mineke
24-01-11, 22:42
Ook namens mij welkom op dit fantastische forum, ik heb me aangemeld om jullie te gaan volgen. Jullie blog ziet er erg gezellig uit.
Heel veel voorpret gewenst.
grtjes Mineke

aggie
25-01-11, 09:01
Hallo, welkom op dit gezellige forum!! Leuk blog heb je al gemaakt en je hebt er weer een volger bij. Wij hebben 11 jaar geleden in het Disney Movies Resort gezeten, lag naast dat van jullie. Nog geen digitale foto's toen, maar leuk om jullie impressie van toen te zien! Veel plezier met het lezen van de vele informatie en met de voorbereidingen!!

groetjes van Aggie

pumi1000
25-01-11, 09:37
@aggie

Toen hadden wij ook nog fotorolletjes die we daar ter plekke lieten ontwikkelen (1998). Heb laatst die foto's nog zitten scannen zodat ik ze met een programma op dvd kon zetten om op tv te zien met muziek erbij. Sommige dingen zijn er zelfs niet meer, dat is wel leuk om terug te zien.

aggie
25-01-11, 11:11
Dat is inderdaad een goed idee, heb gisteren de albums nog eens bekeken. Erg leuk! Krijg wel heimwee ervan...dit jaar zit een verre reis er helaas niet in :(
Desalniettemin gun ik iedereen een heerlijke tijd en lees ik lekker veel reisverslagen!:roll: