PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ingrid



ingmau
21-01-11, 00:58
Hallo ik ben Ingrid en ga samen met mijn man, 5 mei 2011, heerlijk 7 weken naar de westkust, florida, oostkust en Toronto. Ben al een paar maanden lekker aan het spitten op het forum en denk dat ik bijna alle reisverhalen wel gelezen heb hahaha. Geweldig om alles te uit te zoeken en te boeken. Kan niet stoppen met lezen http://www.discussiegroep.info/amerika/Smileys/4thJuly/shocked.gif

Ben in een ver verleden, 1990, naar New York, Florida en Bahama's geweest en 1996 naar de westkust. Mijn man, Maurice, gaat voor de 1ste keer
Groetjes Ingrid

aggie
21-01-11, 08:46
Hallo Ingrid,

Welkom hier!! En wat een geweldige reis gaan jullie maken en vooral.....lekker lang!!!!!!!! Wauw. Succes met de voorbereidingen, het is een heerlijke manier om al in de stemming te komen, gewoon fijn doorlezen!!

groetjes Aggie

ronenivonne
23-01-11, 11:46
Hoi Ingrid,

Nou, dat zijn plannen die jullie hebben!
Wel lekker 7 weken vakantie!!
Mooie vooruitzichten!
Veel plezier met de voorbereidingen en straks met jullie geweldige vakantie.

r.teeuwsen
23-01-11, 12:07
Hoi Ingrid en Maurice,

Heerlijk vooruitzicht, zeven weken Florida!! Jullie lijken wel overwinteraars in de 'nog betere tijd, mei/juni' wat een prachige iets om naar uit te kijken.
Leef je uit op dit informatieve forum, als je iets niet kunt vinden is er altijd wel iemand die je op weg wilt helpen. Ervaringsdeskundigen genoeg op dit forum ;-)

Veel plezier bij alle voorbereidingen!!
Remco

mineke
23-01-11, 12:56
Hallo Ingrid en Maurice
Wat een geweldig vooruitzicht zeven weken vakantie, dat wordt genieten.
Heel veel plezier met alle voorbereidingen, mag ik vragen of je ook nog een reisverslag gaat maken.
grtjes Mineke