PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema myste87: NY + Florida 2011



myste87
20-01-11, 19:57
Beste Forumleden,

Afgelopen weekend hebben wij tickets geboekt met BA naar New York, nu hebben wij 4 weken beschikbaar waarbij wij de kinderen (14 en bijna 16) hebben beloofd een aantal dagen in een villa te verblijven.

Wie o wie helpt mij verder? Wij zijn nog nooit in Florida geweest en wij hebben geen idee wat wij ervan kunnen verwachten

Inmiddels hebben wij een paar opties in gedachten die er globaal zo uitzien:

Optie 1:

Hierbij reizen wij 13 dagen door Florida, hoe zouden deze ingevuld kunnen worden, ik ga ervan uit dat wij op Miami aanvliegen, wij zouden in ieder geval de Keys en de Everglades willen bezoeken, mits dit in de zomer de moeite waard is. Ik kan echter geen gepaste invulling voor de 13 dagen reizen vinden, wie heeft goede ideeen?

20-jul Amsterdam New York
21-jul New York Florida (planning zou zijn Miami)
22-jul rondreis Florida
23-jul rondreis Florida
24-jul rondreis Florida
25-jul rondreis Florida
26-jul rondreis Florida
27-jul rondreis Florida
28-jul rondreis Florida
29-jul rondreis Florida
30-jul rondreis Florida
31-jul rondreis Florida
1-aug rondreis Florida
2-aug rondreis Florida
3-aug rondreis Florida
4-aug villa in Orlando
5-aug villa
6-aug villa
7-aug villa
8-aug villa
9-aug villa
10-aug villa
11-aug villa
12-aug villa
13-aug Florida New York
14-aug NY
15-aug NY
16-aug NY
17-aug New York Amsterdam


Optie 2:


Hierbij reizen wij 10 dagen door Florida, hoe zouden deze ingevuld kunnen worden, ik ga ervan uit dat wij op Miami aanvliegen, wij zouden in ieder geval de Keys aan willen doen. In dit geval doen wij aan het eind ook Washington aan, een stad die wij ook wel graag een keer willen zien.

20-jul Amsterdam New York
21-jul New York Florida
22-jul rondreis Florida
23-jul rondreis Florida
24-jul rondreis Florida
25-jul rondreis Florida
26-jul rondreis Florida
27-jul rondreis Florida
28-jul rondreis Florida
29-jul rondreis Florida
30-jul rondreis Florida
31-jul rondreis Florida
1-aug villa
2-aug villa
3-aug villa
4-aug villa
5-aug villa
6-aug villa
7-aug villa
8-aug villa
9-aug villa
10-aug Florida Washington
11-aug Washington
12-aug Washington
13-aug Washington New York
14-aug NY
15-aug NY
16-aug NY
17-aug New York Amsterdam


Optie 3:

In dit geval rijden wij van New York naar Florida, hier mis ik nog een aantal dagen invulling, iemand goede tips?

Hans uit Koekelare
20-01-11, 20:15
Voor NY zou ik toch enkele dagen meer uit trekken, want je komt ogen en tijd tekort.
Een hotel voor NY zou ik je het Hyatt on the Hudson kunnen aanraden, je hebt zicht op de skyline van Manhattan vanuit je kamer en vanuit het restaurant, het is er ook proper en net, en ze zijn zeer vriendelijk.
Het is ook een zeer goede uitvalsbasis voor Manhattan en Brooklyn te bezoeken.

corrus
20-01-11, 20:30
In optie 1 en 2 heb je ongeveer 4 dagen in New York aan het einde van je vakantie...
Maar in optie 3 heb je New York aan het begin van je vakantie...

Welke tickets heb je nu gekocht?
Die met een stop-over in NYC aan het eind??
Of die met een stop-over in NYC aan het begin??

myste87
21-01-11, 14:43
We hebben echt retour tickets New York. Dus wij komen aan en vertrekken vanaf New York.

corrus
21-01-11, 15:00
Dus je hebt 2 stop-overs??

Aan het begin een paar dagen én aan het eind een paar dagen...

Of 1 van de 2... ? :D

myste87
22-01-11, 09:35
Als jet het zo wilt zien, ja dan wel. Wij zullen er maar 1 echt gebruiken voor een paar dagen New York

SpaceAce
22-01-11, 09:49
Zoals ik begrijp, heb je dus geen stop-over maar gewoon een retourtje naar New York City en wil je wellicht nog een binnenlandse vlucht boeken naar Miami (of dus optie 3; zelf rijden naar Florida)?

hrjhaan
22-01-11, 11:28
Ik kan echter geen gepaste invulling voor de 13 dagen reizen vinden, wie heeft goede ideeen?

Er zijn genoeg mogelijkheden om 13 dagen te vullen. Je kunt helemaal naar Key West rijden. Je kunt langs de westkust naar Orlando of via de oostkust naar Orlando. Mogelijkheden zat. Velen zijn jullie voor gegaan. Lees maar wat reisverslagen daar staan genoeg tips, bezienswaardigheden en overnachtingsmogelijkheden in. Ook kun je via google kant en klare rondreizen opzoeken. Hier kun je ook veel ideeën opdoen en dan zelf een reis samenstellen. Veel succes met het inplannen van jullie rondreis.