PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nens



Nens
20-01-11, 13:37
Na weken op dit forum gelezen te hebben, meld ik me nu ook maar eens aan. Ik ben Nancy en ga samen met mijn gezin (man en 3 dochters van 9 en 2x 6 jaar oud) in oktober naar Florida toe. Mijn man en ik zijn er al eens geweest (12 jaar geleden) en dat is ons toen heel goed bevallen. We hebben toen de Oostkust (van Orlando naar Miami) gedaan en nu willen we de Westkust gaan doen (incl. the Keys).

Met veel plezier heb ik een groot deel van jullie reisverslagen gelezen en er ook bruikbare dingen uitgehaald. Ik hoop nog veel van jullie op te steken voordat wij deze mooie reis gaan maken.

Groetjes Nancy

2theUSA
20-01-11, 20:34
Hoi Nancy,

Welkom op het florida forum, om info over florida te verzamelen ben je hier op DE plek.
Reisverslagen lezen is zeker een goede manier van voorbereiden.
Oktober is volgens mij een hele fijne tijd om naar Florida te gaan, dus goed gekozen. Wij zijn aan de schoolvakanties gebonden, dus is oktober voorlopig nog geen optie.

Veel plezier met jullie voorbereidingen.

groet Christa

Hoe lang zijn jullie van plan om op vakantie te gaan?

Nens
20-01-11, 21:24
Hoi Christa,

Wij zijn natuurlijk ook aan de schoolvakanties gebonden met 3 schoolgaande kinderen. Echter gaan wij tijdens de herfstvakantie. Wij zijn dan ook nog eens 12,5 jaar getrouwd, dus heb ik wat extra vrije dagen voor de kinderen gevraagd. En gekregen. =D> Nu kunnen wij een kleine twee weken naar Florida toe. Helemaal blij ben ik er mee.

Groetjes Nancy

r.teeuwsen
20-01-11, 21:28
Hoi Nancy,

Nou geniet er maar lekker van want oktober is een uitstekende maand om lekker naar Florida te gaan. Heerlijk weer, veel zon, kortom dé ideale tijd!
Veel plezier met al je voorbereidingen...

Greetz, Remco

aggie
21-01-11, 08:50
Welkom op dit leuke Florum!! Dat hebben jullie goed gedaan, fijn twee weken in oktober, ideaal!! Het wordt vast een fantastische tijd, zeker ook voor je 3 meiden. Geniet van de voorbereidingen en vooral ook de voorpret!! Have Fun!!

groetjes Aggie