PDA

Bekijk Volledige Versie : Eten na Disney



iverson
18-01-11, 15:10
Dag iedereen

Komende zomer ga ik voor de eerste maal naar Orlando! Nu willen we vaak gaan eten in de verschillende restaurantketens (Outback, TGI, Chili's,....)

Nu is mijn vraag, wat eten jullie nog wanneer jullie na een lange dag Disney naar huis gaan want ik veronderstel dat de ketens niet open zijn tot na 23u...:-k (Magic Kingdom sluit dan om 23u)

iverson

[verwijderd]
18-01-11, 15:15
Dan heb ik al lang en breed gegeten, je kan tussendoor ook het park uit en dan naderhand weer in of gewoon in het park eten.

Njit
18-01-11, 15:29
Ik zou idd ook gewoon wat in het park eten. En anders gewoon een snelle hap bij een McD, BK, Wendys etc..
En anders is er altijd nog de Walmart om een broodje oid te halen.

Dr. Phlox
18-01-11, 16:50
Ook wij hadden dan al in het park gegeten als we lang bleven, of we gingen dan nog eten als we vroeger uit het park gingen.
Grz
Ton

koenkamphuys
18-01-11, 20:02
In de Disney-parken vind je naast een snelle hap ook uitstekende en redelijk betaalbare restaurants. Anders dus dan bij het gemiddelde pretpark in Nederland. Amerikanen eten naar onze begrippen vroeg, en liefst allemaal tegelijk. Kom niet zoals in Zuid-Europa gewoon is, na 8 uur 's avonds nog een restaurant binnenlopen want dan gaan ze toch echt de tafels soppen. Op een paar 24/7 restaurants na, en natuurlijk de snelle hap tenten.

iverson
18-01-11, 20:29
Het ding is dat we zolang mogelijk willen genieten van de attracties omdat we maar 5 dagen WDW doen...
Maar heb al gezien dat er een Burger King / KFC / Denny's in de buurt van ons hotel is dus op de dagen dat we naar Magic Kingdom, Hollywood Studios en Seaworld gaan (alledrie tot 23u) zullen we daar dan nog een snelle hap eten...

Na Animal Kingdom en Epcot hebben we nog ruim de tijd om die avonden op restaurant te gaan :lol:

iverson

belgske
18-01-11, 20:45
Ge zult toch ook wel voor 23h iets willen eten?:-k

Mickey99
18-01-11, 20:53
Dat lijkt mij ook ;)

Als je tot 23 uur in de parken blijft zijn er genoeg mogelijkheden om in de parken wat te eten.

Njit
18-01-11, 20:56
Ik zou dus echt niet zolang kunnen rondlopen zonder iets te eten. Da's ook al een attractie op zich :)

Mickey99
18-01-11, 20:57
Ook in de rij! Hebben ze in de reataurants in de parken eigenlijk ook al een fast-pass? :lol:

iverson
18-01-11, 21:12
En is dat dan betaalbaar in de parken? Als ik mij de prijzen in Disneyland Parijs herinner... :-x
Voor ons middageten dachten we telkens een lunchpakket mee te nemen voor in de wachtrijen op te eten, als het betaalbaar is kunnen we dus even goed daar ook iets eten

Wat is dan de gemiddelde prijs zo, voor een normale maaltijd / snack?
iverson

Michael66
18-01-11, 21:48
Kijk eens bij Allears, daar staan alle restaurants (http://allears.net/menu/menus.htm) met menu's en prijzen.

Teleton
19-01-11, 09:54
Ook in de rij! Hebben ze in de reataurants in de parken eigenlijk ook al een fast-pass? :lol: Hahaha, er is wel iets vergelijkbaars, als je tenminste met de tijden kunt/wilt schuiven. Voor de lunch gaan wij bijvoorbeeld het liefst na een uur of twee in de middag. Meestal kan je dan zo doorlopen. Vroege lunchliefhebber? Kom voor 12:00 uur!

cloggie68
19-01-11, 10:52
Ook in de rij! Hebben ze in de reataurants in de parken eigenlijk ook al een fast-pass? :lol:

Zeker dat noemen ze dan Advanced Dining Reservation!

Je kunt reserveren via de Disney website ook als je niet in een van hun hotels verblijft! Maar je moet het dus wel van te voren reserveren, het is geen fast lane zoals je soms wel eens ziet.

Mickey99
21-01-11, 20:37
En is dat dan betaalbaar in de parken? Als ik mij de prijzen in Disneyland Parijs herinner... :-x


De prijzen in Disneyland Parijs liggen een stuk hoger dan in Walt Disneyworld en wat in WDW ook meehelpt zijn dat de porties een stuk groter zijn en dat de dollarkoers gunstig is ;) Wij deelden meestal een lunch met zijn tweetjes en dan hebben we nog ruim voldoende.

De tip van Ton is ook handig; probeer de "gewone" tijden te vermijden dan hoef je niet in de lange rijen.

Enriekie
15-04-11, 22:32
De prijsverschillen tussen WDW en Disneyland-Parijs zijn erg groot, je zal je verbazen.

Als je in de zomer gaat lijkt het mij niet lekker om lunchpakketjes mee te nemen! Ik zou niet weten hoe je het koel houdt.

an25
16-04-11, 23:58
De prijsverschillen tussen WDW en Disneyland-Parijs zijn erg groot, je zal je verbazen.

Als je in de zomer gaat lijkt het mij niet lekker om lunchpakketjes mee te nemen! Ik zou niet weten hoe je het koel houdt.

Klein koeltasje in je rugzak meenemen, met een bevroren flesje water en mini koelelementjes van de Xenos..

Eten op Disney als je er tot 23 uur blijft kan gemakkelijk. Er zijn voldoende eettentjes en restaurants.

corrus
17-04-11, 12:31
Reserveringen worden geaccepteerd voor tijden t/m 21:15 uur