PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dr. Phlox (Fam. Damen): Florida zomer 2011



Dr. Phlox
10-01-11, 10:20
Na 3 jaar maken we weer de stap naar het zonnige Florida.
De vliegtickets, villa en de auto zijn al geboekt bij AV
De rest moet nog geboekt worden.
Hierbij ons geplande reisschema voor de zomer van 2011

Dag 01 Heenvlucht met UA naar Orlando
Dag 02 Premium Outlets / I-Drive
Dag 03 Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 04 Pretpark Universal Studios Florida
Dag 05 Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen (Trainer for a Day))
Dag 06 Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 07 Pretpark Universal Studios Florida
Dag 08 Kennedy Space Center / Nasa Up Close Tour
Dag 09 Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 10 Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 11 Boogy Creek / Florida Mall / Old Town
Dag 12 Busch Garden (Tampa)
Dag 13 Pretpark Epcot® Theme Park / DownTown Disney
Dag 14 Sea World / polarexpeditiontour
Dag 15 Pretpark Hollywood Studios™
Dag 16 Prime outlets / I-Drive
Dag 17 Pretpark Disney 'Magic Kingdom' (Makeover Kelly / Dinner in Cinderella's Royal Table)
Dag 18 Disney Blizzard Beach of Typhoon Lagoon
Dag 19 Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 20 Sea World of Busch Garden
Dag 21 Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 22 Orlando en de terugreis met UA
Dag 23 Aankomst in Nederland (snif snif) met UA

grz
Ton

[verwijderd]
10-01-11, 10:42
Zo ziet er weer mooi uit, lekker veel op het programma staan maar ook wel erg leuke dingen om te doen natuurlijk.

Tja, alleen die dag 23, dat is altijd voor iedereen de rotste dag van de vakantie.

Veel plezier straks.

Yvet
10-01-11, 10:53
Wat heerlijk dat jullie nu na 3 jaar weer opnieuw naar Florida gaan.

Geniet er flink van!!

Tans4USA
10-01-11, 11:15
Wat lekker dat jullie weer kunnen aftellen naar een Florida vakantie. Jullie zullen je niet vervelen, wat een boel leuke dingen staan er in de planning.\\:D/
Doen jullie niet aan rustdagen? :lol:

Heel veel plezier met de voorpret.
Ga je ook een blog bijhouden?

Groetjes
Anita

Teleton
10-01-11, 11:20
Mooi, Ton dat er weer een Floridareis gepland kan worden! Geen rondreis deze keer, (vorige keer wel, toch?) maar lekker met de luie ***t in de villa, met pool neem ik aan. Al is er wel een heel programma dat moet worden afgewerkt. En een behoorlijk programma.....maar er is over nagedacht, dat kan je wel zien.

Hebben jullie overigens een speciale reden om de Universal parken binnen een week twee keer te doen? De tickets zijn toch twee weken geldig? Of doen jullie dat om de laatste twee weken 100% van de Disneytickets te kunnen genieten? Hoe dan ook 't is altijd te kort want er zit ook slechts één Disneywaterpark in de planning en dan natuurlijk een heerlijke dag in Discovery Cove. Dat brengt mij op dag 20, je Discovery combitickets zijn toch maar twee weken geldig?

Hoe dan ook, het ziet er allemaal heerlijk uit en mocht er een blog worden bijgehouden, (druk druk, druk...) dan zullen we dat weer met plezier volgen!

Dr. Phlox
10-01-11, 11:21
Hoi verwijderd,
De laatste dag is inderdaad het minst fijn.

Hoi Yvet,
We gaan er weer heel erg van genieten. Hadden we in 2008 ook gedaan.

Hoi Anita,
We zien Winkelen, Zwemmen, KSC meer als rustdagen. We proberen weer zoveel mogelijk te doen, aangezien we er niet jaarlijks naar toe kunnen gaan.
Grz
Ton

Tans4USA
10-01-11, 11:30
Hoi Anita,
We zien Winkelen, Zwemmen, KSC meer als rustdagen.
Grz
Ton

Hoi Ton,

Haha, dat zeggen wij ook altijd. Shoppen en zwemmen vinden wij ook bij rustdagen horen.
Het is erg moeilijk om in Orlando echt een dag helemaal niks te doen en daar kom je ook niet voor want er is zoveel leuks te beleven!:-({|=
Een echte aanrader trouwens is Kelly Park, die mis ik nog in het rijtje!
groetjes
Anita

Dr. Phlox
10-01-11, 11:32
Mooi, Ton dat er weer een Floridareis gepland kan worden! Geen rondreis deze keer, (vorige keer wel, toch?)

We hadden in 2008 alleen de eerste week een rondreis.


Hebben jullie overigens een speciale reden om de Universal parken binnen een week twee keer te doen? De tickets zijn toch twee weken geldig? Of doen jullie dat om de laatste twee weken 100% van de Disneytickets te kunnen genieten?

We willen de laatste 2 weken het meest met Disney doen. De rede voor 2x universal is dat we ondanks de express passen van toen niet alles hadden gedaan. en nu is er Harry P bij.



Dat brengt mij op dag 20, je Discovery combitickets zijn toch maar twee weken geldig?

Oeps, een rekenfoutje. Zal nogmaals alles doornemen en waarschijnlijk dag 19 en 20 omdraaien.
Bedankt voor het opletten.



Hoe dan ook, het ziet er allemaal heerlijk uit en mocht er een blog worden bijgehouden, (druk druk, druk...) dan zullen we dat weer met plezier volgen!

Ik had in 2008 getracht mijn wegsite (heb geen blog) geheel bij te houden, maar dat viel behaaorlijk tegen. het zal nu ook net als toen worden. Op het forum wat status updates, maar het gehele reisverslag pas na de vakantie. Het zijn namelijk niet alleen 23 dagen tekst, maar als ik er vanuit ga dat ik net zo veel foto's maakt als toen ook ruim 6000 foto's.
Grz
Ton

belgske
10-01-11, 19:44
Het zijn namelijk niet alleen 23 dagen tekst, maar als ik er vanuit ga dat ik net zo veel foto's maakt als toen ook ruim 6000 foto's.


Niet meer???? :-k

Dr. Phlox
10-01-11, 20:43
Niet meer???? :-k

We denken wel. We hebben namelijk nu 5 een digitale camera :smile:
Grz
Ton

2theUSA
10-01-11, 21:38
Wat een heerlijk vooruitzicht.
Wij maken ook altijd zoveel foto's hoor, je bent dus echt niet de enige.
Maar het kost inderdaad wel veel tijd.
Succes met plannen maken.

Groet Christa

mattrob
10-01-11, 22:16
Wat heerlijk \\:D/ ! Jammer dat we deze keer niet weer een dagje samen in een park kunnen rondlopen, Chloë zou dat wel graag willen; wat was ze verliefd ! Helaas zijn we dit jaar niet meer in Florida :-k.

Heerlijk dat jullie nu lekker weer naar deze trip kunnen toeleven. Gaan alle kids gewoon weer mee ?

Dr. Phlox
11-01-11, 10:56
Wat een heerlijk vooruitzicht.
Wij maken ook altijd zoveel foto's hoor, je bent dus echt niet de enige.


We maken liever te veel dan te weinig foto's
Grz
Ton


Heerlijk dat jullie nu lekker weer naar deze trip kunnen toeleven. Gaan alle kids gewoon weer mee ?

We zijn er al een tijd mee bezig. Dus we kunnen wel zeggen van 'toeleven naar ....'.
Voor deze trip Wil Remco nog wel mee. Hij begint zich te groot te voelen. We wilde ook zijn vriendin meenemen, maar die had al plannen.

Ik hoop dat Chloë er al overheen is ;)
Grz
Ton

Dr. Phlox
07-04-11, 15:39
Na wat schuiven en aanpassen nu een meer definitief schema :
We hebben nu 3 zwemdagen, 2 winkeldagen, 3 reisdagen en dan de rest naar de parken. Druk maar we hebben er zin in.

Dag 01 Heenvlucht met UA naar Orlando
Dag 02 Premium Outlets / I-Drive
Dag 03 Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 04 Pretpark Universal Studios Florida
Dag 05 Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen (Trainer for a Day))
Dag 06 Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 07 Pretpark Universal Studios Florida
Dag 08 Kennedy Space Center / Nasa Up Close Tour
Dag 09 Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 10 Sea World / Penguin Up-Close Tour
Dag 11 Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 12 Aquatica Water Park
Dag 13 Busch Garden (Tampa) / Serengeti Safari
Dag 14 Pretpark Hollywood Studios™
Dag 15 The Florida Mall / Prime Outlets / Premium Outlets
Dag 16 Pretpark Epcot® Theme Park / DownTown Disney
Dag 17 Sea World
Dag 18 Busch Garden (Tampa)
Dag 19 Disney Typhoon Lagoon
Dag 20 Pretpark Disney 'Magic Kingdom' (Makeover Kelly / Dinner in Cinderella's Royal Table)
Dag 21 Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 22 Orlando en de terugreis met UA
Dag 23 Aankomst in Nederland (snif snif) met UA

Grz
Ton