PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ineke49: Orlando - Key West 2011



Ineke49
09-01-11, 10:00
Wij willen e.d.d. gaan boeken voor een vlucht naar Orlando van 7 t/m 26 februari.
Ons plan is om direct van Orlando naar "beneden" te reizen. We zijn nl 2x eerder in maart in Florida geweest ( de "bovenkant") en de temperatuur viel ons daar toen wat tegen, wel zonnig maar erg fris. We kunnen nu alleen in februari en we vragen ons af of dit dan wel een goede keus zal zijn.

Hopelijk zijn er hier ervaringsdeskundigen die ons wat meer info kunnen geven.

Alvast bedankt!

gr, Ineke

Teleton
09-01-11, 10:13
Hopelijk zijn er hier ervaringsdeskundigen die ons wat meer info kunnen geven.

Ineke, je hebt pech. In veel gevallen is er wel een forumlid dat je verder helpen kan, zelfs bij moeilijke vragen. Maar er zijn hier maar weinig helderzienden die ervaringsdeskundige zijn; over het weer in februari, is op z'n hollandsch gezegd, geen zak te zeggen.

Je komt dan, hoe je het wendt of keert, in gemeenplaatsen waarvan het kan vriezen het kan dooien eigenlijk het meest de lading dekt. Zelfs een Floridaforumlid weet immers niet wat de toekomst brengt.........:oops:.

Florummers die net terugzijn van een drieweekse vakantie, noemen temperaturen tussen de -6 en +26 graden. Frisjes? Soms, zeker! Maar als je een plekje uit de wind en in de zon vindt, is het er heerlijk uit te houden in de wintermaanden, dus ook in februari.

fransje
09-01-11, 13:46
""Ons plan is om direct van Orlando naar "beneden" te reizen""


Kun je dan niet beter gelijk naar Miami vliegen? Scheelt een hoop reistijd.

Ineke49
09-01-11, 16:55
. Maar er zijn hier maar weinig helderzienden die ervaringsdeskundige zijn; over het weer in februari, is op z'n hollandsch gezegd, geen zak te zeggen.

Je komt dan, hoe je het wendt of keert, in gemeenplaatsen waarvan het kan vriezen het kan dooien eigenlijk het meest de lading dekt. Zelfs een Floridaforumlid weet immers niet wat de toekomst brengt.........:oops:.



Natuurlijk verwacht ik geen helderzienden op dit forum, maar ik hoopte dat er Florummers zouden zijn, die zelf ook in februari naar Florida zijn geweest en mij over hun ervaringen, wat het weer betreft, zouden kunnen vertellen!

@Fransje, nee Miami is geen optie voor ons, we vinden het juist leuk om vanaf Tampa naar beneden te rijden.

SpaceAce
09-01-11, 17:06
Natuurlijk verwacht ik geen helderzienden op dit forum, maar ik hoopte dat er Florummers zouden zijn, die zelf ook in februari naar Florida zijn geweest en mij over hun ervaringen, wat het weer betreft, zouden kunnen vertellen!

Maar ook dat is moeilijk te zeggen. De één die in februari is geweest heeft temperaturen onder de 0 gehad en de ander heeft juist weer rond de 20 graden gehad. Dus men kan je wel vertellen wat de ervaringen zijn, maar uiteindelijk heb je daar nog vrij weinig aan...

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :)