PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Cardoza Hotel South Beach, Miami



Jasmino
01-11-05, 20:09
Hoi allemaal,

Ik was een beetje laat met het boeken van een hotel in Miami, zeker omdat we ook in het weekend verblijven, en tijdens mijn zoektocht kwam ik erachter dat het best lastig was om een goede deal te scoren.

Ik wil graag in South Beach verblijven en dan vooral in het Art Deco Districht, vanwege de sfeer. De meeste hotels zijn gewoonweg onbetaalbaar. Ook via Expedia en Hotels.com lukt het me niet om een goede prijs te vinden, en ook via de websites rechtstreeks boeken leverde hoge prijzen op.

Toen kwam ik op het idee om de gidsen van de reisorganisaties een na te pluizen, en het viel me op dat die over het algemeen goede prijzen hadden voor de hotels in South Beach. Ik vond in de gids van Travel Trend het Cardozo Hotel, en dat sprak me wel aan, dus heb ik die aangevraagd.

In de reisgidsen wordt dit hotel vaak aangeprezen als 1 van de mooiste op Ocean Drive, en ik ben er ook achter dat het hotel van Gloria Estafan is (niet dat dat nu veel betekent voor me).

Vandaag kreeg ik het antwoord dat de boeking is goedgekeurd, en we hebben nu dus een hotelkamer met een kingsize bed, in het Cardozo Hotel, voor €42 pppn, dus in totaal € 84 per nacht. Daar komt nog het parkeren bij, en tevens ook de reserveringskosten omdat ik verder niets geboekt heb via deze organisatie. Toch ben ik nu toch steeds veel goedkoper uit dan rechtstreeks boeken, want dat zou me namelijk minimaal $205 hebben gekost, excl. tax en excl. parkeren. Ik ben dus heel tevreden.

Dit is de website:
http://www.cardozohotel.com/

Is er onder jullie iemand die er al eens heeft gelogeerd? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes
Jacqueline

Anthonie
09-11-05, 10:04
Hoi,
Ben er nooit wezen slapen, maar vond het er wel mooi uitzien.Waar heb je dit hotel geboekt? De prijs vind ik erg meevallen.

Veel plezier

Anthonie

Njit
09-11-05, 10:27
Tripadvisor heeft sinds 2004 geen recensies meer voor dit hotel. Maar degene die er staan zijn wel postief..

:: Link :: (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d120448-Reviews-or10-Cardozo_Hotel-Miami_Beach_Florida.html)

Even een leuke quote:

Leave your narrow mind at home, cause across the street, there's a topless beach and next to that a gay beach.

:)

Jasmino
13-07-06, 19:40
Wij betaalden vorig jaar €86 voor een tweepersoonskamer in het Cardozo Hotel in Miami South Beach. Heel leuk hotel, midden in het Art Deco District, op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Het hotel is van Gloria Estefan, hoewel we haar niet hebben gezien, maar de sfeer is er echt super. Mooie kamers, heel vriendelijke bediening, goed ontbijt (zeker voor Amerikaanse begrippen) en 's avonds ook erg gezellig met live muziek en een vol terras. Ik kan het zeker aanbevelen.

Wij hebben overigens geboekt via Travel Trend, omdat die prijs nergens geëvenaard kon worden! Het hotel kostte via de eigen website meer dan $200 per nacht! Ik zou dus de Travel Trend gids ophalen bij het reisbureau en kijken of het hotel er nog in staat!

Jasmino
13-07-06, 19:40
Wij betaalden vorig jaar €86 voor een tweepersoonskamer in het Cardozo Hotel in Miami South Beach. Heel leuk hotel, midden in het Art Deco District, op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Het hotel is van Gloria Estefan, hoewel we haar niet hebben gezien, maar de sfeer is er echt super. Mooie kamers, heel vriendelijke bediening, goed ontbijt (zeker voor Amerikaanse begrippen) en 's avonds ook erg gezellig met live muziek en een vol terras. Ik kan het zeker aanbevelen.

Wij hebben overigens geboekt via Travel Trend, omdat die prijs nergens geëvenaard kon worden! Het hotel kostte via de eigen website meer dan $200 per nacht! Ik zou dus de Travel Trend gids ophalen bij het reisbureau en kijken of het hotel er nog in staat!

Gianelly
21-11-08, 15:02
Ben erg benieuwd of er de laatste 2 jaar mensen dit hotel hebben bezocht en hun ervaring willen delen ....?

Verblijf er zelf 2 nachten in Maart.

Groetjes

saskia usa
01-01-09, 16:26
Wij overnachten in mei 2009 3 nachten, ben benieuwd hoe het is Gianelly?