PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen van/naar/via Jacksonville (FL)



lynda
15-12-10, 23:05
Hallo
Wij vliegen met United naar Jacksonville. Heeft iemand ervaring met vliegveld Jacksonville? Wij halen daar ook onze auto op via Economic Car Rentals, maar deze moeten we dan ophalen bij Alamo. BIj ons eerste bezoek aan Florida zijn we via Miami gegaan, maar deze tickets waren een heel stuk goedkoper.

groetjes lynda

lynda
19-12-10, 21:50
hallo, ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaatst over landen op JAX, Jacksonville. Is er iemand ook al via deze luchthaven gevlogen met United afgelopen tijd?
Wij gaan nadat we de auto opgehaald hebben, richting Miami.

Graag hoor ik jullie reacties

groetjes lynda

Ta2 Gerrit
19-12-10, 22:16
Ik loop al een tijdje (bijna vanaf day one) mee op dit forum, lees nagenoeg alle berichten, en heb nog niet één keer iemand over JAX zien posten.

Het is ook een beetje onlogische landingsplaats, de meeste Floridagangers komen naar de Sunshine State voor Orlando, Miami en de zuidelijke badplaatsten aan beide kusten en landen dus daar in de buurt.

Een enkeling (waaronder wij) passeert of bivakeert wel eens een nacht in Jacksonville (Beach), maar ook daarover valt hier weinig te lezen.
Dus ik geef je de meeste kans iets over JAX (http://www.ifly.com/jacksonville-international-airport) te vinden door middel van Google.

Persoonlijk denk ik dat JAX niet veel verschilt van andere middelgrote luchthavens in de US.

Teleton
20-12-10, 09:41
, maar deze tickets waren een heel stuk goedkoper. Noem eens wat, Lynda?

knaapje
20-12-10, 14:35
@Ta2Gerrit:
.............Ik loop al een tijdje (bijna vanaf day one) mee op dit forum, lees nagenoeg alle berichten, en heb nog niet één keer iemand over JAX zien posten.................

Dan lees je toch niet goed Gerrit.

@Linda
Vorig jaar oktober met United via Dulles naar JAX gevlogen.
Vrij kleine moderne luchthaven.
Veel nieuwe hotels in de buurt.
Ik had via Priceline voor weinig het Airport Hyatt.
Prima spiksplinternieuw hotel met alleen breakfast, maar werd met een courtesy car gratis naar een restaurant in de buurt gebracht en weer opgehaald ook.
Als het je interesse heeft is een bezoek aan de Budweiserbrouwerij aan te bevelen.

Misschien kan je mijn postings van rond oktober 2009 even nakijken voor meer info.

Goede reis
Knaapje

Ta2 Gerrit
20-12-10, 17:34
Ik loop al een tijdje (bijna vanaf day one) mee op dit forum, lees nagenoeg alle berichten, en heb nog niet één keer iemand over JAX zien posten.

Mea culpa, Knaapje. Vandaar ook "nagenoeg". En ook nog in Oktober, vakantietijd :-({|=

knaapje
20-12-10, 20:43
Het zij je vergeven. :smile:
Jij was toen natuurlijk helemaal in de bike-sfeer. :wink:

We zaten ongeveer gelijktijdig in Orlando/Daytona.
Knaapje

lynda
20-12-10, 21:44
We hebben in november 462 euro per ticket voor een volwassene betaald en voor de kids iets minder. Ik denk zelf een hele redelijke prijs, want als we via Miami of Orlando vlogen dan was het al snel 100 euro per persoon meer, minimaal.

Ik ga zeker even de berichten lezen van 2009. Ik had ook gezocht maar niet helemaal goed.

knaapje
22-12-10, 21:14
@ta2gerrit
Is het niet beter deze discussie naar elders te verplaatsen?
Heeft niets meer met vliegen naar JAX te maken.

Knaapje

Ta2 Gerrit
22-12-10, 23:08
Het autogedeelte, wat dreigde dit topic over te nemen, is inmiddels verplaatst naar deze discussie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10624&page=24).
Hier gaan we gewoon weer verder met het vliegen via, van, naar Jacksonville.

lynda
26-12-10, 21:33
Morgenochtend vertrekken we:grin:, ik laat weten hoe het vliegveld was.

knaapje
26-12-10, 22:37
Ben benieuwd.

Goede reis.

Knaapje

lynda
15-01-11, 23:54
Hallo,
Inmiddels zijn we terug van onze vakantie, en het was weer helemaal geweldig, veel gezien veel gedaan, oud en nieuw op Key Largo, geshopt, naar Animal Kingdom geweest. Eerst geland op JAX, een goed overzichtelijk nieuw vliegveld. We hadden zo onze koffers, er waren 3 of 4 bagagebanden. We waren doorgevlogen vanuit Washington met een kleiner vliegtuig. We hoefden ook helemaal niet lang te wachten op onze koffers, en we waren in Washington al de douane gepasseerd.
Alleen het duurde dramatisch lang bij de verhuurbalie van Alamo............pffff wat een ellende.

<<Moderator Michael66: De rest van het bericht en de reacties daarop gaan over de autohuur en is daarom gekopieerd / verplaatst naar het onderwerp Autohuur 2010/2011 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=137898&postcount=589).>>

We hebben het super gehad.

knaapje
26-01-11, 20:47
Zo zie je maar weer het verschil.
Okt 2009, voor ik er erg in had zat ik al in de auto.
Alles was zo gepiept.

Knaapje