PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Zonaanbidster (Saskia)



Zonaanbidster
10-12-10, 13:28
Hallo Florida fans,

Mijn naam is Saskia, 45 jaar, woonachtig in Rotterdam en sinds een paar jaar ben ik me gaan verdiepen in deze zonnige Amerikaanse staat en zou dan ook graag -zodra ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld- mijn oh zo gewilde reis naar Florida maken.
En als alleenstaande moeder zijnde wil ik graag 3 weken lang rondreizen in Florida. Natuurlijk is Lisa, mijn dochter van 8, gedurende die 3 weken in goede handen bij m'n ouders :)
Ik kijk erg uit naar de reis en hoop hem te kunnen maken in mei 2011.
Tot die tijd hoop ik veel weetjes en informatie te lezen op het Florida forum. Verder denk ik dat je snel genoeg meer over me komt te weten op het forum en ik sta altijd open voor nieuwe contacten (http://www.edarling.nl/) dus schroom niet en stuur me een pm als je vragen hebt.

Groetjes, Saskia

Dr. Phlox
10-12-10, 15:01
Hoi Saskia,

Welkom op het Forum. Ik hoop voor je dat je droomreis zal uitkomen. Is het een bewuste keuze dat je je dochter niet mee wil nemen? We gaan zelf ook weer volgens jaar met zijn 5e. Ik moet er wel een aantal jaar voor sparen, maar zou het mijn kinderen niet willen onthouden.

Grz
Ton

Zonaanbidster
13-12-10, 10:40
Hoi Saskia,

Welkom op het Forum. Ik hoop voor je dat je droomreis zal uitkomen. Is het een bewuste keuze dat je je dochter niet mee wil nemen? We gaan zelf ook weer volgens jaar met zijn 5e. Ik moet er wel een aantal jaar voor sparen, maar zou het mijn kinderen niet willen onthouden.

Grz
Ton Hey Ton, dat vind ik een mooie gedachte. Ik zou ook niets liever willen dan mijn dochter meenemen, maar ik denk dat het nogal een onderneming is (3 weken) en de benen van kinderen zijn natuurlijk nog niet zo getrained om lange afstanden af te leggen. Ik denk dat het best wel belastend voor mijn dochter zal zijn. Ze is van zichzelf niet zo'n wandelaar en ik doe er dan ook beter aan om alleen deze reis te maken. Ik ben ook alweer een aantal jaar op mezelf en moet grotendeels zelf voor de opvoeding opdraaien. 3 weken vrij nemen van actief moederschap (passief zal ze natuurlijk gedurende 3 weken altijd rondspoken in mn gedachtes) kan geen kwaad denk ik.
En de kosten mag je ook niet vergeten.
Nee, deze keer wordt het denk ik Saskia alleen op stap. Vind het uiteraard erg spannend, maar het gaat een mooi avontuur worden. Ik ben er stiekem nog niet helemaal over uit of ik de reis alleen wil maken of samen met een maatje (http://www.edarling.nl/adviseur/maatje) . Daar moet ik nog even naar kijken.