PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tanja



tanja
01-11-05, 12:00
Hi, mijn naam is Tanja, bouwjaar 1975, woon in Apeldoorn en werk als grafisch vormgever/ontwerper en freelance fotografe.

Over anderhalve week ga ik een 'weekendje' naar Miami om U2 te zien in de American Airlines Arena ('cadeautje' van Sky Radio, het AD en Special Traffic). Het is mijn eerste trip naar de VS en ik kijk er erg naar uit. Enige 'min' puntje is dat er maar weinig vrije tijd is... vandaar dat ik hoop hier wat tips op te doen voor die paar vrije uurtjes.

Njit
01-11-05, 13:04
Hi, mijn naam is Tanja, bouwjaar 1975, woon in Apeldoorn en werk als grafisch vormgever/ontwerper en freelance fotografe.

Over anderhalve week ga ik een 'weekendje' naar Miami om U2 te zien in de American Airlines Arena ('cadeautje' van Sky Radio, het AD en Special Traffic). Het is mijn eerste trip naar de VS en ik kijk er erg naar uit. Enige 'min' puntje is dat er maar weinig vrije tijd is... vandaar dat ik hoop hier wat tips op te doen voor die paar vrije uurtjes.

Hey, een Forummer van hetzelfde bouwjaar :)

U2 concertje bezoeken in Miami - leuk! Wij zijn 'gewoon' naar de Arena geweest :)
Een weekendje is inderdaad wel erg kort. Ik denk dat je na de vlucht zowiezo niet veel puf hebt om helemaal uit je dak te gaan.

Veel plezier daar!

Eric
01-11-05, 14:27
Vlak naast de American Arena zit Bayside, een collectie van souvenirswinkelrjes, restaurantjes, en de cruise door de haven vertrekt er ook vandaan, ik zou er zeker naar toe gaan, je kunt het lopen, zoek maar gewoon naar de grote gitaar van het Hard Rock cafe wat er ook zit.
je kunt de gitaar vanaf de Arena volgens mij zien.
Eric