PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Harm: Miami - Orlando



Harm
02-12-10, 11:29
Hallo
In Maart 2011 gaan wij een paar weken naar Florida. Helaas niet zolang als wij wel zouden willen, maar je kunt niet alles hebben. De trip gaat er als volgt uitzien
Dag1 vrijdag aankomst Miami auto ophalen doorrijden naar Homestead boodschappen doen ( hotel Homestead)
Dag 2 zaterdag naar Key west via Bahia Honda, Anny´s beach, Blue Hole (optioneel)laat in de middag sunset sail en snorkelen (Hotel Key West)
Dag 3 zondag Key West bezichtigen middagje snorkelen (Hotel Key West)
Dag 4 maandag Homestead via Bahia Honda, Anny´s beach, Blue Hole? (optioneel) ( hotel Homestead)
Dag 5 dinsdag Homestead naar Shark vally (per fiets)door naar Fort Lauderdale. ( Sawgras mill) ( verblijf ??)
Dag 6 woensdag Fort Lauderdale - Cape Canaveral ( verblijf ??)
Dag 7 donderdag Cape Canaveral - Daytona Beach ( verblijf ??)
Dag 8 vrijdag Daytona Beach – Orlando ( verblijf villa omgeving Orlando?)
Dag 9 zaterdag Orlando Inkopen etc.
Dag 10 zondag Orlando Disney
Dag 11 maandag Orlando discovery cove
Dag 12 dinsdag Orlando Sea world
Dag 13 woensdag Orlando Kelly Park
Dag 14 donderdag Orlando Disney
Dag 15 vrijdag Orlando ?shoppen
Dag 16 zaterdag Orlando ? ( indien mogelijk de tupperware vesteging Orlando bezoeken)
Dag 17 zondag Orlando Amsterdam
De invulling van de laatste week is niet zo strak geregeld als op papier lijkt.
Als iemand nog tips heeft voor onderweg dan houden wij ons aanbevolen.
Harm

Don Fernando
02-12-10, 21:25
als je naar Key West rijdt (of terug) stop dan voor een Cuban Sandwich bij The Marlin's restaurant op Key Largo,102770 Overseas Hwy. Je krijgt een gigantische en overheerlijke Cuban sandwich voor nog geen 5 dollar (ik heb hem in 3 etappes moeten opeten). Ik heb nergens een lekkerdere Cuban sandwich gevonden. Het restaurantje ziet er niet uit, maar het eten is top notch.

Riverwood
03-12-10, 00:08
Tupperware hoofdkantoor Orlando is niet op zaterdag open maar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 16.00 uur.

Groetjes Henke.

Chicco68
03-12-10, 09:15
Eventueel onderweg naar Key West een bezoekje brengen aan de "No Name Pub" op Big Pine Key? Kun je gelijk genieten van de Key Deers --> http://www.nonamepub.com/

Ta2 Gerrit
03-12-10, 10:28
Wij hebben in Daytona Beach een keer in het Hawaiian Inn gezeten. Beetje appartementachtige kamer, met full kitchen en direct op het strand met uitzicht op de Oceaan.

Niet het nieuwste, maar wel schoon. Binnen en buitenbad, Tiki bar, ontbijtzaal, erg comfie.
Alleen, jullie gaan in Maart, dus of al vol met bikers (en dus 2x zo duur), of inmiddels vergeven van Springbreakers, met alle nadelen van dien. Dat wordt dus moeilijk ;-)

Ook in Daytona Beach (naast het Ocean Center) Hog Heaven Bar B Q, ideale stek voor een lekkere lunch (best burger in town, echt), of anders aan de overkant (Ocean Shoppes) Bubba Gump voor een heerlijke Cajun Shrimp, met uitzicht op de Atlantic.

Dr. Phlox
03-12-10, 10:56
Kijk eens als je terug rijd van Key West bij het Wild Bird (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4605&highlight=wild+bird+center)center (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4605&highlight=wild+bird+center). We vonden het zelf heel leuk om te zien. Zorg wel dat je rond 15:00 uur er ben. Dan kan je daarna het voederen van de vogels mee maken. De tijd nu anders zijn. Wij zijn er namelijk in 2008 geweest.
Grz
Ton

Harm
03-12-10, 22:36
Tupperware hoofdkantoor Orlando is niet op zaterdag open maar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 16.00 uur]Hallo Henke
Bedankt voor de tip, ik had er zelf al een vermoeden van, maar aangezien we er een week zijn kan er geschoven worden met de div. atracties . In het verleden zijn we er al eens langs gereden, maar hebben nooit de moed gehad om er eens binnen te stappen. Dit jaar moet het er maar eens van komen maar dus niet op zaterdag.
Wij hebben in Daytona Beach een keer in het Hawaiian Inn gezeten. Beetje appartementachtige kamer, met full kitchen en direct op het strand met uitzicht op de Oceaan.
Niet het nieuwste, maar wel schoon. Binnen en buitenbad, Tiki bar, ontbijtzaal, erg comfie.
Alleen, jullie gaan in Maart, dus of al vol met bikers (en dus 2x zo duur), of inmiddels vergeven van Springbreakers, met alle nadelen van dien. Dat wordt dus moeilijk
Ook in Daytona Beach (naast het Ocean Center) Hog Heaven Bar B Q, ideale stek voor een lekkere lunch (best burger in town, echt), of anders aan de overkant (Ocean Shoppes) Bubba Gump voor een heerlijke Cajun Shrimp, met uitzicht op de Atlantic.Hallo Gerrit
Het was een opwelling dus is er niet over nagedacht. Met die jongens in die leren jacks en die plakplaatjes ;-) op kan ik nog wel wat. Ik heb geen Harley maar met mijn Amerikaanse Yamaha Virago kan het er misschien net mee door. Ik vond de prijzen op de key´s ook al bijna verdubeld. Niets aan te doen.
Bedankt
Harm